Skiverhuur lac blanc

Dit onderwerp gaat over de bestemming Le Bonhomme

Heeft er iemand een idee waar je materiaal kan huren in de buurt van le bonhomme/lac blanc? Toen we hier laatst waren vonden we niets tussen de autostrade en het station. Huren in het station is weliswaar een ramp, we hebben toen 1,5 uur moeten aanschuiven. Met een kind van 4jaar is dit echter geen pretje.

better to be off piste, then to be pisted off

daarom kopen met inruilgarantie hier in Nederland voor de kids… … old school in amersfoort doet het , maar verschillende wintersportbedrijven hebben ook zoiets ( wel duurder). of kijk op marktplaats.

Kopen voor een kind van 4 jaar vind ik niet echt een oplossing als ze maar enkele dagen skiën (zou nog een weekend willen skiën in Vogezen en met paasvakantie hebben we nog een weektrip). Wat is inruilgarantie? Hier heb ik nog nooit van gehoord, bestaat dit in België?

better to be off piste, then to be pisted off

Vroeger bestond dit bij united brands in België .

Misschien dat je kan zoeken via google maps. Vaak staan dingen zoals een skiverhuur daar wel op aangegeven. Een andere optie is om materiaal te huren in Nederland/Belgie, maar dat heeft als nadeel dat je niet kan ruilen als er iets niet bevalt.

Born to Ride

In Lac Blanc zijn dacht ik twee verhuurwinkels. En anders zou je de intersport of decathlon in Colmar kunnen proberen.

Plaats een reactie