Ski's tetsten op de Oostenrijkse gletsjers

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden - Ötztal Arena en Pitztaler Gletscher

Half. Gisteren een skidag gehad van 1 afdaling. Flink gecrasht met een zeer pijnlijk onderbeen tot gevolg. Maar straks een ibuprofen erin en de wat minder heftige ski’s onderbinden vandaag.

GiGi op 9 nov 2017 07:37

Maak een goeie wandeling om je been op te warmen… daarna niet teveel stilzitten want dan stijft de boel op. Succes!

hanss op 9 nov 2017 08:21

Dat wordt dan lastig want Gijs is toevallig een terras prinses☃️

Piefke op 9 nov 2017 08:43

Correctie Piefke: terrasprins

mama on a mission in the snow

null

Vanochtend.
null

De Dolomieten helemaal in de wolken! (Inzoomen)
null

Vanmiddag. Wederom Kaiserwetter.
null

15u. Zon bijna onder. Toen werd het koud!

in het funpark deden ze de mooiste sprongen! Echt onvoorstelbaar. Ik stond met iemand in de lift die 11e was geworden op de OS in Sotsji. Een Fin met een onuitspreekbare naam en een Red Bull helm. Een erg grappige kerel “ja ik doe soms mee aan competitie” 😁

*bericht bewerkt door DrPhil op 09 nov 2017 17:57

Dat ziet er goed uit. Valt het nu mee met de drukte? Afgaande op de foto’s wel.

Uitrusten doe je maar in de lift.

@roko: het is wel redelijk druk op de piste, maar je merkt er eigenlijk niks van. De parkeerplaats stond vanochtend ook flink vol. Wachttijden bij de liften zijn er niet.

Redelijk druk is eigenlijk overdreven, als ik het zo teruglees. Er zijn vooral veel raceteams, die vooral de slalom oefenen. Best mooi om te zien.

Heerlijk @DrPhil, wat een weer en condities! Ik lijk wel gek, maar ik geloof dat ik een beetje jaloers op je ben 😉. Hoe lang blijf je nog?

En @GiGi hoe gaat het met jou? Heb je nog kunnen rijden vandaag? Of toch te veel last?

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ik laat het afhangen van het weer. Zolang het goed weer is, blijf ik. Ik wilde eigenlijk zaterdag naar Saas Fee rijden. Gezien de weervoorspelling doe ik dat maar niet.

Ik heb vandaag goed geskied met een ibuprofennetje. Ook wel een en ander getest, maar weinig modellen die ik nog niet kende (even het vertrouwde opgezocht).

in het funpark deden ze de mooiste sprongen! Echt onvoorstelbaar. Ik stond met iemand in de lift die 11e was geworden op de OS in Sotsji. Een Fin met een onuitspreekbare naam en een Red Bull helm. Een erg grappige kerel “ja ik doe soms mee aan competitie” 😁

DrPhil op 9 nov 2017 17:27

Antti Ollila van de Real Skifi filmpjes toevallig??

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ik heb vandaag goed geskied met een ibuprofennetje. Ook wel een en ander getest, maar weinig modellen die ik nog niet kende (even het vertrouwde opgezocht).

GiGi op 9 nov 2017 20:50

Als je maar lekker van het zonnetje en de sneeuw hebt kunnen genieten. Daar gaat het om toch!

I can stick uphill ice, on my saucer...

Roope Tontori, heet hij, zo te zien.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Snowboarding_at_the_2014_Win…
Zoals hij het uitsprak klonk het heel anders. Maar het moet m zijn.

Testen jullie ook Nederlandse ski,s. Die staan deze week in solden las ik…

Testen jullie ook Nederlandse ski,s. Die staan deze week in solden las ik…

Ziggy32 op 9 nov 2017 21:35

je bedoelt Turner ski’s? Die heb ik niet gezien in Sölden.

Vandaag geen mooie plaatjes. Aanvankelijk stralend weer, toen een tijdje een waterig zonnetje en rond 15:30 begon het lichtjes te sneeuwen. Een flinke en koude wind.
Een prachtige dag!
Het was wel erg druk op sommige pistes.

Plaats een reactie