zoek last minute een skileraar voor beginners

Dit onderwerp gaat over de bestemming Pitztaler Gletscher

Hallo wij gaan met onze skiclub naar de Pitztal gletsjer voor 1 week binnen een goede 2 weken tijdens de herfstvakantie.
Nu hebben wij 3 kinderen tussen 4 & 7 die totaal geen ervaring hebben en waar we dus graag een begeleider voor zouden meenemen. Heb jij zo last minute nog tijd en zin om een schitterende week mee te doen? stuur me even een berichtje.

Hallo Bruno,

Dit is een leuke aanbieding op de vroege morgen. Ik heb alleen nog een paar vragen. Wanneer is de exacte datum, wat gaat het kosten, is het precies een week weg, wat voor kinderen zijn het, wat voor organisatie, gevorderde skier is dat ook goed ipv skileraar?
Als jij mij hier antwoord op kunt geven dan weet ik alweer wat meer. Alvast bedankt.

Gr

Hallo …, ?

De juiste datum is 27 oktober vertrekken.
Wij zijn van Antwerp Ski Team en dus een rennersclub, wij hebben zelf 2 van de beste leraars mee om onze renners te trainen maar we zitten dus met 3 kinderen tussen 4 & 7 jaar die totaal niet kunnen skiën.
En we zoeken dus iemand die zich daar mee wil bezig houden.
Ik denk dat het beste is dat je me je je tel even doorstuurt of mij opbelt op +32495544997 of verder te spreken.

Groeten Bruno

"We zitten dus met 3 kinderen"…
Investeer er zelf wat tijd in. Is dat een idee?

Hu we investeren heel veel tijd in de kinderen, maar het beste is een volledige buitenstaander te hebben die weet hoe les te geven!

Hoe groot is de kans dat er in het Pitztal een goede skischool met leraren is?

Die kans is heel groot maar het probleem is dat ze niet open zijn!
We proberen ze al weken te mailen en te bellen, en de voorbije jaren zijn ze maar 1 keer opengeweest in onze week!

Er zitten drie skischolen in het dal. En die regeren geen van allen? Mailtje of belletje naar het toeristenburo? info@pitztal.com of +43541486999
Probeer anders een school uit bijvoorbeeld Imst.

De meeste skischolen zijn op dit moment net weer aan het opstarten (online dan want office blijft nog gesloten) of zelfs nog helemaal gesloten. Snap dan ook waar Bruno tegenaan loopt.
Daar komt verder bij dat de meesten pas weer leraren hebben eind november/begin december. Het echte seizoen begint voor velen pas met kerst!

Thank God summer is over!

Thanks Lisa, we hebben inderdaad al veel dingen geprobeerd zonder enig succes op het moment!
We hebben 18 kinderen bij die als "renner" skiën met onze 2 eigen instructeurs, maar we zitten dus met 3 echte beginners die we graag in handen van iemand hadden kunnen geven al is het maar enkele uren per dag.

Plaats een reactie