Ski Safari les portes du soleil?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Morzine

Wij gaan dit jaar voor het eerst naar les portes du soleil en willen graag een skisafari doen, 3 dagen op pad met een gids. dit bestaat beijvoorbeeld ook in sommige oostenrijkse skigebieden. ik kan hier niets over vinden, weet iemand of dit mogelijk is?

Hallo, Dit is weliswaar niet het gevraagde antwoord maar misschien toch een alternatief als je niets anders vindt: In Chamonix kun je bij de ecole de ski dit wel per dag boeken bij hun afdeling Chamonix ski fun tours. een aanrader; je wordt netjes elke dag met een busje opgehaald bij je hotel en ook weer afgeleverd.

Beste Eltje,

Bedankt voor de tip, maar ik denk dat het een beetje uit de richting ligt. We gaan ons waarschijnlijk wel vermaken, aangezien les portes du soleil een groot gebied is :-)

Kan iemand mij uberhaupt uitleggen wat een skisafari is? Als het alleen een gids inhuren is om een route uit te stippelen vraag ik mij af wat het nut ervan is… Je kunt toch zelf ook een route uitstippelen? Of zit er ook een instructie/lescomponent of een off-pistegedeelte in?

Ik kom namelijk de term skisafari wel vaker tegen en vraag me telkens af wat het behelst.

Vrijdag 3 Feb naar Belle Plagne met Sunweb!!!

je huurt een bejaarde of student in om met een groep ouwe zoutzakken achter hem aan te skien, over de piste nog wel.

Ik werk in Champery voor ski school Redcarpet. Ik kom al 22 jaar in champery en ken het gebied dus zeer goed. Voor meer informatie kunt u bellen naar het kantoor van Redcarpet in Champery (Hier zit mijn baas Lloyd, engelstalig).

@anoniem
lol

Als ik me niet vergis ga je bij een skisafari met verrekijker en rifle op zoek naar murmeltier, gems, en sneeuwhaas. Die dieren vermijden de pistes dus breng je poederbakken mee!

Plaats een reactie