wintersport 2014

Dit onderwerp gaat over de bestemming Portes du Soleil

We gaan volgend jaar in de eerste week van maart weer op wintersport. Nu met 2 kleine baby’s van een paar maanden en 1 kleine van 2 jaar. Daardoor zal er altijd iemand in het huisje zijn. Wat zal voor ons het fijnste dorp zijn zodat we elkaar overdag evt. kunnen ontmoeten? Ik heb al gekeken naar Les Crosets vanwege ski in-ski out. Of is Morzine dan beter? Zijn er ervaringen? Avoriaz is voor ons niet handig omdat het autovrij is en we altijd nogal veel bagage hebben…

Ik ben in St. Jean D’Aulps, Le Grande Terche, maar je zegt niet wat voor niveau je wil skien…Als je houdt van veel black, dan ben je in een dat uitgeskied…

Ook, denk erom in Megeve, zijn er ook veel. Ik boek meestal een dergelijk woning omdat ik ook hetzelfde hebt…

Les Crosets is handig omdat je vanaf daar verschillende kanten op kan (Frankrijk/Zwitserland. Het dorp zelf vind ik het niet gezellig.
Dan zou ik kiezen voor Morzine of Les Gets. Zelf zou ik voor Les Gets, ligt ook in Portes du Soleil en is wat kleiner en gezelliger dan Morzine.

Zou ik gaan voor Morzine, leuk en gezellig dorp waar diegene die thuis blijft ook nog van het dorp kan genieten. Lekker even wandelen of gezellig bij de piste zitten (Pleney). Ook met twee kleintjes wel fijn om niet aan een appartement gebonden te zijn toch? Veel plezier alvast, duurt nog even maar het plezier zit al in de voorpret.

Plaats een reactie