Sneeuwcondities 2de helft maart

Dit onderwerp gaat over de bestemming Portes du Soleil

Durft er iemand een inschatting maken m.b.t. de sneeuwcondities in PdS in de week van 15-22 maart? Eventueel op basis van de huidige hoeveelheden.

Of is dit nog te vroeg?

Is in mijn ogen nog veel te vroeg, wat wel gezegd kan worden is dat er ondertussen in ieder geval een goede basis ligt/ nu valt. Maar of er goede sneeuw in die periode te vinden is hier, dat is moeilijk te zeggen denk ik

Hoi Frederik,
Op de pistes ligt op dit moment een goede basis en de ervaring leert dat er eind februari / begin maart nog wel wat bijkomt. Het skigebied is altijd open tot rond 20 april, zelfs in een slecht jaar als 3 jaar geleden. Dus normaal gesproken geen probleem om half maart te gaan skiën in de PDS. Kans is natuurlijk wel aanwezig dat het voorjaar skiën wordt. Hard in de ochtend en slush in de middag. Dan is het gewoon skiën van 10 tot 2, lunchen in de zon en met 1 of 3 pistes terug naar de auto. Veel plezier :-)

Life is fun, so enjoy it

Hoi Alke
Alvast bedankt voor de nuttige info! Ik wacht sowieso nog tot eind februari/begin maart om de knoop door te hakken, maar dit klinkt toch redelijk gunstig :-).

gr
Frederik

Plaats een reactie