Waar ligt Hotel Panoramic?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Châtel

Hallo, wij vertrekken morgen naar het heerlijke Frankrijk en verblijven in Chatel. Weet iemand toevallig het adres van hotel Panoramic***? Of is het een klein dorpje en rij je er makkelijk naartoe? In het verleden nogal eens verdwaald geraakt in al die straatjes en steegjes. Altijd handig om vast te weten i.v.m. TomTom. Oja, via Duitsland rijden is dus het handigst? Geeft de TomTom die optie ook aan? Alvast bedankt

Hôtel Panoramic
Sur Le Chemin F-74390 Châtel +33 4 50 73 22 15
http://maps.google.be/maps/ms?msa=0&msid=110361921742586…

2 minuten Google…

Bedankt, ik keek dus ook al via Google, maar krijg dus verschillende Hotel Panoramic’s in Chatel… Heb zelf ook al een ander adres gevonden, daarom de twijfel: Hotel Panoramic, L’etringua, 74390 Chatel

Die heb ik ook gezien. Heb je verder geen reservatie gegevens? Een telefoonnummer dat je kan vergelijken? Volgens het plannetje dat ik via Google vond is het Hotel goed te bereiken hoor! Maar veriffieer toch eerst met je reservatie gegevens, via een reisbureau ofzo!
Succes, goede reis!

Ben benieuwd of je het nog gevonden hebt.
Laat dat dan even weten + je ervaringen want wij gaan eind deze week.

OPROEP OPROEP OPROEP OPROEP

WIe heeft er mijn ski’s meegenomen? Wij zijn in Panoramic geweest in de week van oudjaar.
Jammer genoeg waren mijn ski’s verdwenen als wij wilden vertrekken naar huis. 1 januari zijn wij niet gaan skiën dus kan het ook zijn dat iemand die vroeger vertrokken is, ze meegenomen heeft.
Mijn ski’s hadden een blauwe kleur en van het merk NORDICA.
Ze zijn ongeveer 1m5O.
Moest u weten wie die per ongeluk meegenomen heeft, dan kan u mij bereiken op het volgend email-adres; de_boeck_katrien@hotmail.com

Super hard bedankt!
Katrien

Plaats een reactie