skipas aanvragen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Portes du Soleil

hallo allemaal.

Ik ga in maart voor het eerst op wintersport, en ik vroeg me af waar ik een skipas kan aanvragen.

Ik zit in les crosets

jan

Naar de kassa’s lopen en zeggen wat voor skipas je wilt, zo simpel is het ;)

En die kassa’s vind je vaak bij de grotere liften in het dal.

Via deze link: http://www.esecure.ch/Champery/Product.aspx?num=46 kan je nu al bestellen en als je dat voor 9 december doet dan heb je nog 10% korting

Life is fun, so enjoy it

@alke bedankt alke. Dat was inderdaad wat ik bedoelde. Dan ga ik meteen een skipas aanvragen.

jan

@Alke, als ik naar de online bestelsite ga, zie ik geen (10%) verschil in de prijs met de reguliere prijzen…

@willem, ik heb net de sites van Châtel en Avoriaz geprobeerd, en beide geven de 10% korting. Normaal prijs 6 dagen PDS volwassene is € 225 en nu is dat € 203

Life is fun, so enjoy it

Zag dat ze die korting aan de Zwitserse kant in Les Crosets alleen voor seizoenpassen hebben.
Dus wat je kan doen is de pas bij Châtel of Avoriaz bestellen en dan op laten sturen en dan heb je ze nu al thuis. Wel niet vergeten mee te nemen dan :-)

Life is fun, so enjoy it

Zag dat ze die korting aan de Zwitserse kant in Les Crosets alleen voor seizoenpassen hebben. Dus wat je kan doen is de pas bij Châtel of Avoriaz bestellen en dan op laten sturen en dan heb je ze nu al thuis. Wel niet vergeten mee te nemen dan :-)

Alke op 5 nov. 2012 17:27

Heb jij hier ervaring mee? Bij het bestellen van een skipas via http://www.skipass-avoriaz.com, staat er namelijk wel dat: “1st acces to slopes, compulsory throuhg Avoriaz.”. Zou vervelend zijn als Jan bij Les Crosets bij een dicht poortje staat en een taxi naar Avoriaz moet nemen ;)

Ik heb gehoord dat ze in Frankrijk ook vaak aan groeps skipassen doen. Weet iemand hier meer van? In Februari gaan wij met een groep van 27 man (mix van volwassenen en kinderen) ook naar Portes du Soleil. Groepskorting is hierbij natuurlijk welkom!

December: Stubaier - AT, Januari: Golm - AT, Februari: Morzine, FR

Ik heb wel vaker groepskorting geregeld in Frankrijk, maar dat was vaak een onderhandeling met een touroperator (Husk, Sunweb etc.)
Ik weet niet of je bij de kassa’s ter plaatse groepskorting kan krijgen

@gast016, klopt, je hebt helmaal gelijk, dus ik hoop dat Jan er rekening mee houdt
@Lori, normaal gesproken hebben ze groepskorting vanaf 13 personen. Ten minste dat is bij de liften bij mij hier in het dorp, dit kan wel per dorp veranderen en ook afhankelijk van welke pas je neemt. Kan je het beste van te voren over mailen. Is een stuk makkelijker als je dan bij de kassa aankomt.

Life is fun, so enjoy it

Plaats een reactie