Nederlander omgekomen in de Franse alpen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Pralognan la Vanoise

http://www.telegraaf.nl/binnenland/26242808/__Nederlander_do…
Helaas hebben de alpen weer een slachtoffer geeist, in dit geval dus weer een Nederlander.
@Rogier, als ik het een beetje inschat moet dat bij jou in de omgeving zijn?
Al vraag ik het me af of ze niet de Col des Thures bedoelen ipv de Col des Thurges aangezien die veel dichter bij de Franse grens ligt…

*bericht bewerkt door Rogier op 19 jul 2016 12:15

Born to Ride

Hier betere info en er wordt logischerwijs niets gezegd over al dan geen technische fouten. http://www.ledauphine.com/savoie/2016/07/18/mort-d-un-alpini…

Het is boven pralognan la vanoise

Click. Click. Peace

@Rogier Dankjewel voor de info. Bij een telegraaf weet je van te voren al dat je selectief moet lezen he, en dus zulke dingen achterwege moet laten ;)

Born to Ride

@Rogier Bij een telegraaf weet je van te voren al dat je selectief moet lezen he, en dus zulke dingen achterwege moet laten ;)

Matthias123 op 19 jul 2016 12:30

Daarom lees ik ook een krant …

Verschil tussen een krant en de Televaag:
De T schrijft wat het volk wil lezen, een krant schrijft wat het volk zou moeten lezen …

Rob

@RCGrootveld tegenwoordig is geen enkel nieuwsmedium meer te vertrouwen. Ook alle grote landelijke nieuwsmedia belichten veel van dezelfde kant, wat lang niet altijd de juiste is…

Born to Ride

Ik zie weinig verschil tussen de Televaag en het bericht met dezelfde strekking bij Nos. Gevalletje copy paste en dat is vaker bij dit soort berichten.
Even los van mijn verdere mening over de kwaliteit van diverse nieuwsbrengers

@RCGrootveld tegenwoordig is geen enkel nieuwsmedium meer te vertrouwen. Ook alle grote landelijke nieuwsmedia belichten veel van dezelfde kant, wat lang niet altijd de juiste is…

Matthias123 op 19 jul 2016 18:28

Dan leest u kennelijk toch andere media dan ik …

Rob

@RCGrootveld of u neemt alles voor zoete koek wat de landelijke media schrijft. Wanneer je je echt in onderwerpen gaat verdiepen blijken er heel vaak onwaarheden of verdraaide waarheden in te staan om het Nederlandse volk voorzichtig een bepaalde kant op te sturen. Als ik alleen al zeg dat de doorsnee Nederlandse journalistiek erg pro EU is omdat de EU nu eenmaal erg goed is voor de bescherming van journalisten dan heb ik waarschijnlijk al genoeg gezegd. Of je dat in wil zien, of het als zoete koek slikken dat is jouw keuze…

Born to Ride

Ah, hoe een artikel over een sterfgeval in de Alpen kan uitmonden in een discussie over betrouwbaarheid van de vaderlandse journalistiek… :p

Ah, hoe een artikel over een sterfgeval in de Alpen kan uitmonden in een discussie over betrouwbaarheid van de vaderlandse journalistiek… :p

Harm op 22 jul 2016 08:48

Er zat ergens een post tussen van iemand anders (wiens profiel nu voor de tweede keer in twee weken is verwijderd)… die begon met dat soort uitweidingen dacht ik…

@GiGi laagvlieger had er inderdaad nog een heel epistel aan gewijd haha. Had niet verwacht dat hij het ooit nog een keer met mee eens zou zijn;) maarja aangezien het toch een beetje komkommertijd is qua wintersport is het wel leuk dat er zo nog eens wat discussies ontstaan, dat houd het forum nog een beetje levendig. Wel jammer dat iemand @RCGrootveld een minnetje geeft voor zn reacties. Vind het juist wel leuk dat iedereen weer andere meningen heeft, dat houd het forum en de discussies een beetje levendig :)

Born to Ride

@Matthias123 je bent nu zelf ook een guru die extreem veel waardevolle reacties heeft gegeven… nice.

@GiGi haha het is dat je het zegt, het was me nog niet eens opgevallen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook niet erg veel waarde aan hecht

Born to Ride

Mannen ook hier graag on-topic blijven.

Click. Click. Peace

Plaats een reactie