skiles voor een 3 1/2 in Nauders

Dit onderwerp gaat over de bestemming Nauders

wie kan mij vertellen hoe het gaat met skiles voor een 3 1/2
Jarige. De skischool interski geeft aan dat ze alleen les geven 's ochtends. Dus 2 uur. En 's middags bij kinderoppas op het bergkasteel. Zijn hier andere mogelijkheden voor?
Dat ze bijv. wel 's middags les krijgt. Dus voor 4 uur per dag.
Wie kan mij meer informatie geven?
Graag specifiek op Nauders gericht.

Zonder je meteen aan te vallen, maar het is niet voor niets dat kinderen onder de 4 maar 2 uur les krijgen over het algemeen. 2 uur in de ochtend is intensief en op die manier houden ze het een aantal dagen vol.

Op die leeftijd 4 uur les per dag is niet te doen dan heb je na 2 dagen geen kind meer over.

Member of global cooling initiative

Ik had het aan een collega gevraagd die het gebied wel kent. Er is nog een skischool. Nauders 3000, die geven wel aan kinderen meerdere uren per dag volgens haar les alleen is dit wel prive les. Kan dus aardig in de papieren lopen misschien.

Op de site van interski staat wel dat ze vier uur les geven (staat wel bij vanaf ongeveer 4 jaar). Ik zou die gewoon boeken, naar daadwerkelijke leeftijd wordt volgens mij niet gekeken. Mijn dochter was 2.5 en moest drie zijn. Werd ook niet naar gevraagd. Dit was toen voor 2 uur.

Ik ben wel ook van mening dat 4 uur lang kan zijn. Ik zou het eerst een dag proberen zonder de hele week vast te leggen. Beetje zonde van het geld als blijkt dat het toch te lang is.

Onze dochter was destijds 4 jaar en kreeg ook gewoon 's middags les. We moesten haar tussen de middag ophalen beneden en aten dan gezamenlijk boven. Je kunt er ook voor kiezen om haar met de skiklas te laten mee eten tussen de middag maar als ze zo klein zijn is het wel lekker om even bij paps en mams bij te tanken is mijn ervaring.
Prima skischool trouwens !

Hallo Evelien
Je had nog en vraag over het brandnertal?
Doe de vraag even opnieuw. Ik kan hem niet meer lezen, vanwege je weet het wel.)
Als ik je helpen kan doe ik dat graag.

Hoi Anoniem,

Ja ik vroeg me af of je vanuit het dorp zo de piste/kinderweide op kon lopen of dat je eerst nog met een lift/gondel omhoog moest. Wat je erover vertelde klinkt namelijk wel goed. Wellicht iets voor volgend jaar?

Wij gaan altijd naar burserberg, dit skigebied is wat kleiner, dan Brand dat verbonden is met elkaar dmv een gondel.
In Burserberg beginnen de kinderen op het midden station, wanneer je beneden in het dorp een acc hebt, moet je met een stoeltjeslift tot het middenstation.Je kunt ook evt wat huren op de tchengla ( midden station) dan kun je lopen naar de piste.Ski’s/schoenen in het skidepot, andere dag lekker warm en niets mee te slepen.
Het probleem is de acc, omdat het maar een klein dorp is, is het beperkt.De meeste die er komen reserveren soms al 2 jaar vooruit, omdat het vooral met de schoolvakantie’s direct vol zit. Brand is groter en mischien meer mogelijkheden, wat acc betreft.Meer reacties kun je lezen als je skigebieden aan klik en dan burserberg of brand invoerd.Ook daar staan reactie op van mensen met kleine kinderen.
Ik hoop dat je hier, iets aan hebt, mocht je nog meer vragen hebben, dan lees ik ze wel.

Bradnertal is een superoord!

p.s. verwar me niet met een of andere bodi van gisteren, ik schaam me nu voor me naam :(

hallo Marcel,

onze dochter geeft ook les bij interski . Vaak kan het wel …er zijn ook speel leerklasjes waarbij het devies is leren zolang ze het leuk vinden en afwisselen met spelen in de sneeuw anders het even "op" is …
en dat kan ,smorgens en ,smiddags …
Vaak kijkt Gunther het aan in overleg met de leraren ( vaak met assistent bij de kleintjes ) en met ouders …het moet natuurlijk wel leuk blijven .
interski heeft een echt leuk kinderland met tussendoor leuke activiteiten , bij nauders 3000 heb ik dit niet kunnen ontdekken.

hanneke

Top anoniem! Ik ga is wat info lezen.

Dank je.

Wat de kinderen betreft: het is nog steeds 1 kind betalen voor skipas en de rest van het gezin ( kinderen) gratis. Bamini of junior
Kinderen beneden de 8 jaar skieen gratis.

familie angebot.

Dat is niet verkeerd. We hebben er maar eentje helaas maar tot 8 gratis is zeker lekker.

hallo

ik was nog iets vergeten: omdat jullie nog een klein kind hebben, is het ook mogelijk een elternpas te nemen, dat is samen op een pas, dus dan betaal je 169,-- voor 6 dg met z’n tweeen.
Wie weet treffen we elkaar volgend jaar.
We zijn niet te missen, want we zijn ook dit jaar weer op zeker 25 personen, en dat zal volgend jaar ook wel zo zijn in de krokusvakantie.
veel succes.

Hoi Marcel,

Wij hebben vorig jaar onze dochter ( toen net 3 jaar ) op bambino skiles gedaan. Hierbij gaan de kleintjes op een babypiste skieën, een hele korte lift en ze leren de pizza-punt en een klein beetje remmen. Vorig jaar was het klasje van onze dochter niet groter als 3 kindjes, ze hadden bijna privé les.
De lessen waren alleen 's ochtends van 10.00-12.00uur. Volgens mij kan het ook voor de middag. Maar hou er inderdaad wel rekening mee dat het best intensief is voor die kinderen. De lessen in Nauders zijn echt super. Het personeel is erg aardig en behulpzaam.
Wij gaan hier al jaren naar toe, mede door dat de lessen voor de kinderen zo goed georganiseerd zijn en er nederlands sprekende leraren zijn.

Plaats een reactie