Oversteken in Saalbach

Dit onderwerp gaat over de bestemming Saalbach Hinterglemm Leogang Fieberbrunn

Morgen gaan wij een dagje skiën in saalbach. Is er een mogelijkheid om skiend van de zuid naar de noord helling te komen? Of kan dit alleen lopend? Is dit ver lopen?

Voor zover ik me kan herinneren kun je alleen te voet oversteken. Niet vanaf je skies.

Als je op de kaart kijkt zie je dat dit zeker mogelijk is. Je kan skiën tot in het dal en dan een lift de andere kant op naar boven pakken.
Bijvoorbeeld afdaling 22 naar beneden en direct onder aan de piste de zwölfer-nordbahn gondel in.

Als je op de kaart kijkt zie je dat dit zeker mogelijk is. Je kan skiën tot in het dal en dan een lift de andere kant op naar boven pakken.
Bijvoorbeeld afdaling 22 naar beneden en direct onder aan de piste de zwölfer-nordbahn gondel in.

Stephan op 13 feb. 2013 18:41

Klopt, maar dan zit je al in hinterglemm, wij parkeren bij vorderglemm en gaan het rondje saalbach skiën, hinterglemm is wat ver om dan weer helemaal terug te gaan. De oversteek zal dus ergens in saalbach zijn

Als je in Saalbach wil oversteken dan kan dat niet op de skies. Je zult een stukje moeten lopen. Afdaling 52 en 53 (en 54 en 51) komen het meest dicht bij de Schattberg expres uit. Het lopen is van alle afdalingen niet echt ver en goed te doen. Doe ook vooral afdaling 46 als je een rondje Saalbach doet. En erg mooie, brede, lange afdaling!

Bedankt!

– verwijderd –

En wat gaven hun op als reden? Lijkt me toch niet als er niets aan de hand is dat je opeens niet meer wordt toegelaten?

@Gast819, vermeld er dan ook een duidelijke reden bij waarom uw zoon jaap niet meeer welkom was na 3,5 dagen skiles, wel zo eerlijk he…

Ikzelf heb juist zeer goede ervaringen met de skischool, mijn dochter heeft er 3 jaar pefect (in onze ogen) lesgehad

– verwijderd –

Gast819 op 6 mrt. 2013 22:48

Is dit nou flauwekul of niet? In een ander oud topic wordt vandaag bijna hetzelfde verhaal opgehangen maar dan van een familie uit Rotterdam.

Ik denk dat iemand hier de boel op zijn zachtst gezegd in de maling aan het nemen is. Ik heb er in elk geval nog nooit van gehoord dat iemand zijn betaalde lessen niet meer mocht afmaken. Een klasje terug gezet zou ik me voor kunnen stellen, maar drie dagen les stelen door een ski school lijkt me erg sterk.

Misschien heet z’n zoon wel terror Jaap ;-) dat zou dan een hoop verklaren

lijkt me inderdaad een BROODJE JAAP verhaal

May the ski force be with you !!

@Ton_ , Gast819 bedonderd de boel, zie ook zijn reactie bij het topic Beoordeling skischool door TS Lisa.
Zelfde stijl alleen gaat het daar om zijn dochter en andere skischool.
@gast 819 wat heb je hier nu aan?

Dienten Die Alte schule

Als het al waar is, dan zal daar ongetwijfeld een reden voor zijn, maar die wordt uiteraard niet vermeld …

Rob

Inderdaad gast819 zet hetzelfde verhaal neer met 2 verschillende namen. Beetje triest!

Personen die onder verschillende aliasen proberen te posten zijn hier niet welkom en de reacties zijn verwijderd.

MAND!

Nou als een kabelbaan bij hinterglemm aan legt dan ben in het skigebied Kitzbuhel-Kirchberg-Jochberg-Aurach-Reith

Nou als een kabelbaan bij hinterglemm aan legt dan ben in het skigebied Kitzbuhel-Kirchberg-Jochberg-Aurach-Reith

Hey

Ik ben Marc Van t Ven uit België. Ben enkele weken terug uit Saalbach. Verhaal van de ski-school Saalbach en de ‘gestolen’ dagen heb ik daar gehoord van een andere Belg, die daar echt niet over te spreken was.

Nu, kom, ik weet er niet veel meer van. Die man leek me echt wel moedeloos. Zou me niet verwonderen dat die onder verschillende namen iets gepost heeft. Hij sprak van een grote onrechtvaardigheid en was echt heeeel kwaad…

Plaats een reactie