Wie is of wil met kerst naar Saalbach Hinterglemm?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Saalbach Hinterglemm Leogang Fieberbrunn

Ik heb al eerder een oproepje geplaatst voor een bijrijder/skimaatje voor de week van 21/12-28/12 in Hinterglemm. Inmiddels heb ik via dit forum iemand gevonden die overweegt mee te gaan. Allebei vinden we het leuk als er een groepje zou zijn (of zou ontstaan) om samen mee op te trekken. Niveau, leeftijd of ski/board maakt niet uit, gaat ons om de gezelligheid.

Dus wie is of wil er in de week van 21/12-28/12 naar saalbach hinterglemm en met ons samen optrekken?
(wij: 2 dames van begin en midden 30)

Ben wel geïnteresseerd als er nog plaats is. Wel al wat ouder (57) maar jong van geest :) en male. Door omstandigheden (zwangerschappen ed) is mijn skigezelschap dit jaar niet beschikbaar. Geven jullie meer info indien bovenstaande geen bezwaar is?

Wij zijn in Saalbach met familie en kinderen op 21/12.
We kunnen wel eens afspreken om een paar afdalingen te doen en af te sluiten met een apres ski.
Laat maar weten wat jullie willen.

Gast029, mijn verzoek was om ter plaatse samen met mensen op te trekken. Je moet dan wel zelf reis en verblijf regelen. Plek zal er nog wel zijn. We hebben inmiddels ook contact via dit forum met 3 belgische heren die proberen aan te sluiten bij ons.

Phil lijkt me leuk om keer ergens af te spreken die week. PM me ter plaatse maar… schijnt overal goed wifi te zijn.

Ik kom jullie aflossen op 28 december, verblijf van 28/12 tot 4/01.

Iemand die met beide benen op de grond blijft staan, komt nooit een stap vooruit!

Ben wel geïnteresseerd als er nog plaats is. Wel al wat ouder (57) maar jong van geest smile en male. Door omstandigheden (zwangerschappen ed) is mijn skigezelschap dit jaar niet beschikbaar. Geven jullie meer info indien bovenstaande geen bezwaar is? (na registratie)

Ben wel geïnteresseerd als er nog plaats is. Wel al wat ouder (57) maar jong van geest smile en male. Door omstandigheden (zwangerschappen ed) is mijn skigezelschap dit jaar niet beschikbaar. Geven jullie meer info indien bovenstaande geen bezwaar is? (na registratie)

fonsdg op 1 dec. 2013 20:00

De TS had al antwoord gegeven hierboven ;-)

Hallo daar, Hier 2 heren uit Twente die zijn vanaf 21 december in Hinterglemm!!! zijn dol op apre ski…
Wanneer gaan we een sapje doen???

Leuk doe maar voorstel via dit forum. Hou t ook ter plekke in de gaten

Gaan we doen!!

Zo wij zijn in münchen. Ff overnachten en dan morgen het laatste stukje rijden en lekker skiën!!!

En wij vertrekken zo

En goed overgenomen? Druk zeker was het bij ons onderweg wel

Plaats een reactie