Aprés ski Saalbach Hinterglemm + overnachting

Dit onderwerp gaat over de bestemming Saalbach Hinterglemm Leogang Fieberbrunn

In de voorjaarsvakantie (21 t/m 28 februari) zal ik met de familie naar skicircus Saalbach Hinterglemm Leogang reizen om een weekje te gaan skiën.

We komen hier al 11 jaar, maar verblijven altijd in Leogang. Nu is daar qua aprés ski niet veel te beleven, dus zou ik graag samen met mijn zus een keer willen gaan ‘stappen’ in Saalbach of Hinterglemm. Ook moeten we dan ergens overnachten.

Heeft iemand tips voor leuke bars/discotheken en een goedkope accommodatie voor één nacht in een van deze dorpen?

*bericht bewerkt door moderator op 05 jan 2015 19:50: Verhuisd naar juiste subforum

Wij zaten in hinterglem.
Is een taxi geen optie? Heen met de bus en terug met de taxi… Weet ook niet of je nog wel een kamer vind nl.
Wij eindigde de dag op de piste meestal in de goasstall, erg gezellig om te beginnen, ook lopend vanuit hinterglem te bereiken via een soort tunnel.
Daarna naar hexenhaus of apres world, onder apresworld zat ook een discotheek…

Hinterglemm zaten wij 2 jaar geleden, moet zeggen dat ik persoonlijk der schwarzacher gezelliger vond dan de goasstall, maar ik zou ook eerder kijken voor een taxi terug, of je moet wel heel wilde plannen hebben :P

Ja een taxi zat ik ook aan te denken, maar van Saalbach/Hinterglemm terug naar Leogang rijden is volgens mij wel een heel eind en dus ook erg prijzig…

Maar alvast bedankt voor de tips!

Een taxi kost volgens https://austria-taxi.at/de/transfer/leogang/saalbach/2/2015-… €54, dat is denk ik goedkoper dan een hotelkamer.

Een taxi kost ongeveer 50 euro (alleen terug), dus vraag me af of dit nu zoveel duurder is dan een overnachting. Zeker in de voorjaarsvakantie is de kans dat je voor minder ergens een pension kan boeken best klein. En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat de meeste accomodaties niet voor 1 nacht iets kunnen/willen aanbieden. Dus zou toch over de optie taxi nog eens nadenken als ik jullie was. Uiteraard slechts ter advies ;-)
Veel plezier!

Of gewoon flink doorhalen en om 8uur weer de piste op :)

Plaats een reactie