Kindvriendelijke Ski & snowboardschool

Dit onderwerp gaat over de bestemming Saalbach Hinterglemm Leogang Fieberbrunn

Hallo, over 3 wkn gaan we lekker een weekje naar hinterglemm en ik zoek een school waar onze 13 en 7 jarige kinderen (1 jr. geskied) leuk skiles kunnen krijgen maar ook onze 11 jarige zoon (redelijk gevorderd) snowboardles kan krijgen! Bij voorkeur in Hinterglemm lijkt me, maar misschien zijn de scholen in Saalbach beter? Is dit ver rijden in dat geval?

Thx vast voor de tips!

Er zijn scholen die in zowel saalbach als hinterglemm zitten. Ik heb een paar jaren terug snowboard les gehad in hinterglemm bij snow&fun, zij zitten volgens mij ook in saalbach maar dat weet ik niet zeker. ik vond het bij hun in ieder geval heel prettig lessen! En de kinderklassen werden ook veel door Nederlandse instructeurs begeleid.

🏂

Scholen in saalbach zijn zeer zeker niet beter.
Wij hebben zeer goede ervaringen met snow&fun. Alles zeer goed geregeld.
Board.at is misschien iets voor je zoon. Deze richten zich nl. alleen op snowboarders.
Veel plezier.

Snow&Fun en Activ zijn allebei OK. Activ is wat kleinschaliger en overzichtelijker, wat voor de kinderen (en ouders) wel prettig is. Hebben wij al 6 jaar goede ervaringen mee, met twee kinderen (nu 7 en 11). Voor gevorderde skiërs is Snow&Fun naar onze indruk meer geschikt.

Wij gaan nu voor de vierde keer naar Hinterglemm en ervaringen met Snow&Fun.
Onze kids zijn nu 5 en 7 en zijn m.u.v. het eerste jaar alle keren bij Snow&Fun geweest.
Is wel een grote school maar is wel goed geregeld. En ook erg leuk voor kleine kids.
De centrale samenkomst ligt mi. ideaal omdat je vandaar uit direct kan vertrekken met de U-bahn.
Deze gondel werk erg fijn en heeft een grote capaciteit, dus erg korte wachttijd.

Voor snowboarders is Board.at absoluut een aanrader! Heb daar zelf vier keer een week les gehad en beviel uitstekend! De school is specifiek gericht op snowboarden.

Plaats een reactie