Tips gezocht; goede accommodatie voor 10 pers in Centrum?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Hinterglemm

Hi allemaal,
Ik heb jullie hulp nodig. Wij willen met een groep (± 10) op wintersport richting Saalbach-Hinterglemm. Nu heb ik al wat research gedaan en lees ik dat Hinterglemm toch wel wat leuker is qua apres ski en stappen. Dat is namelijk iets wat we ook leuk vinden, naast de hele dag boarden.

Ik ken het gebied verder niet, dus heb geen idee waar precies te zoeken naar een goede en betaalbare accommodatie. Via sites als Bizztravel, Sunweb en Summit travel kom ik allemaal dingen tegen van meer als 600-700 euro ex vervoer. Dat vinden we best wel prijzig (we willen 30 januari vertrekken voor 1 week en 500 euro is dan een normaal budget). Ik heb ook al naar chalets gekeken op chalet.nl en casamundo, maar daar zie ik vooral dingen buiten het centrum.

In welk gebied van het dorp moet je een beetje zitten om dingen op loopafstand te kunnen doen qua piste liften en kroegjes?
Ik hoop dat iemand wat meer advies kan geven. Ik heb ook al elders in het forum gezocht hier, maar las nog nergens echt de antwoorden die ik zoek…

Work less || Board more

De website van Saalbach-Hinterglemm al geprobeerd? http://www.saalbach.com/en/winter.html Je moet wel even zoeken bij ‘group’, anders kan je geen 10 personen kwijt zie ik. Veel prijzen zijn ook alleen op aanvraag…

En met een budget van 500 bedoel je 500 p.p.? En alleen accommodatie, toch?

pp voor acco en skipas

Work less || Board more

Plaats een reactie