Sport & pleisure appartement

Dit onderwerp gaat over de bestemming Saalbach Hinterglemm Leogang Fieberbrunn

Beste wintersporters,

Wij zijn van plan om onderstaand appartement te huren voor 4 dagen.
Voor zover ik weet is dit een nieuw appartement, kan iemand mij iets vertellen over de ligging en het appartement zelf?
Of heeft iemand anders al eens ervaring gehad met easy appartements?

Ben benieuwd naar wat jullie ervan vinden, en ja de prijs is niet al te hoog dus de verwachtingen zullen dit ook niet zijn.

op de kaart te zien ligt dit inderdaad vrij centraal in Hinterglemm; dichtbij de Zwölfer…

Prima locatie lijkt mij !

Verder geen ervaringen ermee…

Beste wintersporters,

Wij zijn van plan om onderstaand appartement te huren voor 4 dagen.
Voor zover ik weet is dit een nieuw appartement, kan iemand mij iets vertellen over de ligging en het appartement zelf?
Of heeft iemand anders al eens ervaring gehad met easy appartements?

Ben benieuwd naar wat jullie ervan vinden, en ja de prijs is niet al te hoog dus de verwachtingen zullen dit ook niet zijn.

https://www.booking.com/hotel/at/appartement-sport-amp-pleas…

jessehuijers op 27 nov 2015 13:59

Hallo,

Kom zelf reeds jaren in Hinterglemm en de Pfefferweg ligt idd redelijk centraal.
Wanneer je de Pfefferweg af loopt moet je een paar honderd meter naar links voor de dichtst bijzijnde bushalte of je steekt schuin over naar de Zwolferkogel bahn. Eén nadeel is echter dat de Pfefferweg een behoorlijke klim is, zeker als je na een dag skiën en evt apres ski vermoeid terugkomt. De keuze is dus aan jullie. Het Skicircus vind ik zelf nog steeds één van de mooiere gebieden van Oostenrijk. Veel plezier alvast!

Plaats een reactie