Eten verzorgen in vakantiewoning Leogang

Dit onderwerp gaat over de bestemming Leogang

Hallo, wij gaan met de Krokus met een grote groep vrienden met kinderen naar Leogang. In totaal 17 volwassenen en 18 kinderen tussen 5 en 10. Met name voor de kinderen eten we altijd graag een aantal avonden gewoon lekker in de woning. Wij hopen dat er ervaren Leogang gangers zijn die ons een restaurant(s) zouden kunnen aanbevelen welke dit eten zouden kunnen verzorgen (bezorgen of ophalen). Gaat dus om iets meer als de afhaal pizza.

Herzog(ff googelen) restaurant bellen en bestellen en afhalen (pizza) Kun je ook heel goed je ski’s en toebehoren huren dan krijg je altijd de juiste materialen, want bij de grote jongens werken mensen die denken dat ze er verstand van hebben, maar bij Herzog hebben ze er echt verstand van.
Maar afhalen is sowieso bijna alleen maar pizza in leogang ik ga 25 jan tot 30 jan met mn maatje en 25 feb tot 4 maart ( voor het eerst met de kinderen 2,5 en 4,5) de oudste gaat leren skiën. Maar er zitten zat leuke en lekkere eetgelegenheden in Leogang hangt er alleen vanaf waar je zit en de meeste zijn betaalbaar

weet niet of het nog mogelijk is maar een jaar of 8 terug s’avonds met de gondel naar de top en daar in het restaurant onbeperkt spareribs eten voor ongeveer 10 euro

2 jaar geleden nog wel in de alte schmiede vorig jaar door omstandigheden niet geweest prijs weet ik niet meer was 40 euro pp maar dat kan ook door de pintjes komen

Zitten alle 35 (!!) personen in één gebouw? Dan zou ik bijna overwegen een kok in opleiding mee te nemen. Kost je hoogstens een paar 100 euro + skipas + 1p kamer. Op zoveel mensen is dat misschien 50 euro extra. Ik denk wel dat je daar een kok m/v voor kunt vinden die ook van wintersport houdt.

Bedankt voor de reacties. Kok hebben we vorig jaar gedaan en dat was zeker prima. Dit jaar zitten we nokie vol, geen kamer over. rapping dat de reacties toch nog komen. Lijkt er op dat we om de beurt moeten gaan koken, maar als iemand een restaurant weet dat goede afhaalmaaltijden zou kunnen doen houd ik me aanbevolen

Plaats een reactie