alpine palace,Zur Dorfschmiede of Pinzgauer Hof

Dit onderwerp gaat over de bestemming Hinterglemm

hee allemaal!

heeft iemand ervaring met een van deze hotels?
ik ga hier vanaf volgende week werken.
tell me every thing ;)

groetjes

Alpine Palace? Sjiekdefriemel!
Nee, geen ervaring. Geen budget voor ;-) Wel regelmatig langsgelopen. Groot, goede ligging en sjieke uitstraling.

Zoover helpt je op weg!!

http://www.zoover.nl

nou ik ben benieuwd;)
zoover vind je niet zoveel op! beetje jammer
zijn er nog meer mensen met ervaring?

groetjes rick

Alpine Palace is er een uit het hogere segment. Deftig hotel. Alleen de entree al, geweldig. Heb er nog niet een biertje gedronken.

Alpina Palace is inderdaad een 5 sterren hotel.
Ik heb er zelf nooit geslapen, maar wel eens binnen geweest om wat te eten in de kelder. Zeer goede bediening, de hal ziet er ook echt wel mooi uit! Is een mooi hotel!

Hotel zur dorfschmiede.
Hier zit je midden in het centrum van Hinterglemm.
Onder het hotel is een apreski bar, dus hou hier wel rekening mee.
Ziet er gezellig uit als je er langs loopt, wel eens wat gedronken, maar verder geen ervaring.

Eén wintersport verbleven in Zur Dorfschmiede, aardig hotel op een gezellige locatie.
Het hotel heeft een restaurant (op de bovenste verdieping volgens als ik me niet vergis), een klein restaurantje in het souterrain, een bar in de lobby en een après-ski bar aan de straat kant. Allemaal wel prima voor elkaar en gezellig.

Zur Dorfschmiede ademt veel meer sfeer uit dan Alpine Palace, wat ongeveer tegenover Zur Dorfschmiede ligt en wat een giga complex is. Uiteraard ziet het er mooi en strak uit, maar je moet er wel van houden. Bijkomend nadeel: Dit hotel is een magneet voor rijke Oosterblokkers.

Ik verblijf vanaf 28 januari 1 week in Alpine Palace. Bij thuiskomst zal ik hier een review achter laten…

Oh ja, wij hebben een kamer geboekt in het oude gedeelte. Dan betaal je een zacht prijsje en heb je toch alle facaliteiten tot je beschikking. Wij vinden een luxe kamer niet echt interessant, maar willen wel graag een lekkere wellness met zwembaden en sauna´s en lekker eten.

Veel plezier!

Aantal jaar geleden in Zur Dorfschmiede gezeten en behalve dat je elke avond de drankrekening moest checken omdat het werkelijk nooit klopte (nooit aan het einde van de week betalen dus) was het een prima gezellig hotel.
Dit jaar zitten we naast Alpine Palace in "Hotel Saltzburg" maar daar heb je niks aan denk ik :)

kijk eens op weeweeweepuntboerteunpuntcom :)

Heb in 2009 één week in Zur Dorfschmiede gezeten.
Kamers zijn iets bovengemiddeld, maar de sauna(s) zwembad en het eten zijn bijzonder mooi en lekker.

Ik zat half-pension en het eten was geweldig.
Wijnen waren erg duur en de drankrekening moest inderdaad gecontroleerd worden. (klopte nooit!)

Er is een kleine apres ski bar onder het hotel. Maar eigenlijk had ik daar geen last van.
Je zit midden in het dorp. Ik zat aan de voorkant en hoorde veel dronken Engelsen 's nachts langslopen. Maar meestal kwam ik rond die tijd ook pas terug…

Plaats een reactie