transfer van salzburg naar leogang-saalbach

Dit onderwerp gaat over de bestemming Saalbach Hinterglemm Leogang Fieberbrunn

27 jan neem ik de de ochtendvl.transavia. 08.20 op salburg.Terug dond.2 feb 09.35

Heeft iemand misschien intresse in shared transfer? op 1 of allebei de vluchten

Ook ik vlieg donderdag donderdag ochtend terug.
mogelijk kunnen we i.d.d. de transfer delen.

Erwin

Ik ben afgelopen jaar met de Holiday Shuttle (http://www.holiday-shuttle.at) vanaf 't vliegveld naar Saalbach gegaan en dat ging prima. Afzetten voor de deur en tegen een redelijk schappelijke prijs (€ 40 enkele reis per persoon).

ik heb geboekt via easy air port taxi… mini Van voor 4pers 155€

Hallo wintersporters…
Ik heb voor zondag 22 februari 2015 een transfer geboekt van Salzburg Airport naar Leogang… wij zijn met 3 pers. en hebben een minibus voor 4- 8 pers…
Dus wie er mee wil reizen, kunnen wij de kosten delen ☺
22-02-15 HV 5605 aankomst Salzburg 15.20 uur
01-03-15 HV 5606 vertrek Leogang 18.00 uur
Laat maar weten en we hebben dan contact.
grt. Ingrid.

Beste wintersporters,
Ik reis Zaterdagmiddag 27 Februari 2016 van leogang naar vliegveld salzburg af.
Om de kosten te beperken, lijkt het me handig om met meerdere mensen te reizen, zodat de kosten gedeeld kunnen worden.
Dus als er iemand ook zo overdenkt en dezelfde route moet afleggen, laat het me weten!!

Gr Jack

Beste wintersporters,
Ik reis Zaterdagmiddag 27 Februari 2016 van leogang naar vliegveld salzburg af.
Om de kosten te beperken, lijkt het me handig om met meerdere mensen te reizen, zodat de kosten gedeeld kunnen worden.
Dus als er iemand ook zo overdenkt en dezelfde route moet afleggen, laat het me weten!!

Gr Jack

skie123 op 27 okt 2015 17:26

Hallo Skie123

Ik moet die dag ook naar Slazburg Airport (2 personen). Ik wil wel kosten delen.

Wij vliegen 16-1 naar Salzburg (23-1 retour) en huren daar een auto. Voor €204,- huren we een week een “economy” auto. Wellicht ook een optie?

Beste wintersporter. Wij willen (2personen)graag de taxi delen van Salzburg luchthaven naar Saalbach op dinsdag 4 februari om 20 uur. Wie heeft er interesse?

*bericht bewerkt door Arie123 op 27 okt 2019 20:04

Zo, dat is een mooie bump :-)

ik rijd wekelijks sbg - maishofen. mocht t tegen die tijd uitkomen. (LEES ik rijd dinsdag terug naar maishofen)
kunnen jullie ook met mij mee.

echte mannen lopen naar boven,

Plaats een reactie