Pistenbully gestolen in Fieberbrunn

Dit onderwerp gaat over de bestemming Fieberbrunn

Een opmerkelijke diefstal in het Oostenrijkse Fieberbrunn. Daar is vannacht een pistenbully gestolen van het merk Polaris. Onbekenden zijn ermee vandoor gegaan over de doorgaande weg, de Hochkönigbundesstraße en sindsdien ontbreekt ieder spoor. Tja wat ga je ermee doen ;-). Ze zien je aankomen als je de grens overgaat. Demonteren? Op een oplegger zetten? Getuigen wordt gevraagd zich te melden.
https://www.tt.com/panorama/verbrechen/15335863/unbekannter-…

Weerman, redacteur, skiër, Limburger

Joyriden in een pistebully :).

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Effe marktplaats checken. Alleen Siku pistebully te vinden :)

*bericht bewerkt door Sjaak27 op 16 feb 2019 12:20

Is daar wel genoeg ruimte voor bij het tankstation?

Euhhh…0 Rijden die niet elektrisch zoals Tesla?😜

Born to run. B.S.

Zwaar materieel wordt overal gejat. Waarom dan niet een pistebully?

Wel bijzonder dat van een pistebully elk spoor ontbreekt. Als er iets sporen nalaat…

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Wel bijzonder dat van een pistebully elk spoor ontbreekt. Als er iets sporen nalaat…

Ferdinand op 16 feb 2019 16:09

Volgens mij is net een pistebully 1 van de enige vervoersmiddelen die zijn eigen sporen uitwist!

Volgens dat artikel van de Tiroler Tageszeitung is het geen pistenbully, maar een Raupenfahrzeug. Meer een soort opgeblazen skidoo.

Volgens dat artikel van de Tiroler Tageszeitung is het geen pistenbully, maar een Raupenfahrzeug. Meer een soort opgeblazen skidoo.

77steve op 16 feb 2019 16:37

Soort grote quad op rupsbandjes, gezien de foto bij het artikel. Iets andere categorie dan een pistebully. Bully klinkt wel leuker, dat dan weer wel.

Ik breng ‘m morgen terug. Echt!

Volgens dat artikel van de Tiroler Tageszeitung is het geen pistenbully, maar een Raupenfahrzeug. Meer een soort opgeblazen skidoo.

77steve op 16 feb 2019 16:37

en volgens het artikel is hij zaterdagmiddag licht beschadigd op een winterwandelpad teruggevonden, alleen van de dader ontbreekt ieder spoor

Artikel is volgens mij een paar keer aangepast inmiddels. Nu gaat het over een quad. Blijft vervelend als je de eigenaar bent, maar zo spectaculair als een pistenbully is het niet…

Stop maar met zoeken ;-). Ding is licht beschadigd teruggevonden.

Plaats een reactie