Hotel of gasthof

Dit onderwerp gaat over de bestemming Saalbach Hinterglemm Leogang Fieberbrunn

Wie o wie kan ons de gouden tip geven voor een gasthof, hotel of appartementen voor 11 man half jan 2020. liefst niet te ver van het centrum of skibus.
Max €80 per persoon per nacht is ongeveer ons budget

Sportchalet Viehhofen zou moeten lukken voor die prijs.
Anders is Haus Glemmy of Babsi in Viehhofen ook nog betaalbaar, en kun je er eventueel catering bij regelen. Voor informatie stuur me anders een PB 👍

*bericht bewerkt door Bennie op 22 jun 2019 21:02

Gasthaus Auwirt in Fieberbrunn!

*bericht bewerkt door Biebs op 22 jun 2019 21:08

https://www.tripadvisor.co.za/Hotel_Review-g608663-d1546668-…

De eigenaar, Derco Kolenbrander kan je via Linkedin terugvinden, ik kon geen website of rechtstreekse contactgegeven vinden via google.

*bericht bewerkt door moderator op 23 jun 2019 08:14

Penhab sportpension zit op een super locatie in Hinterglemm. Tussen U-bahn en Zwolferkogel in.
Alles op loopafstand.

Basic pension met ontbijt. Nederlandse eigenaresse en vrij betaalbaar.

Alleen al om de naam zou ik “Haus Babsi” een kans geven ;)

Edwin van Riel

https://www.tripadvisor.co.za/Hotel_Review-g608663-d1546668-…

De eigenaar, Derco Kolenbrander kan je via Linkedin terugvinden, ik kon geen website of rechtstreekse contactgegeven vinden via google.

hanss op 23 jun 2019 08:14

Deze is permanent gesloten volgens google, ook hun facebookpagina bestaat niet meer.

Ik kan Sportchalet Viehhofen van harte aanbevelen. Ik ben daar inmiddels naar volle teveredenheid een aantal keren geweest.
@joostsmit en Maaike zijn toppers en hebben het prima voor elkaar voor hun gasten.
Zeer gunstig gelegen in het Glemmtal (Saalbach, Hinterglemm, Leogang) en met de nieuwe lift ook een mooie verbinding naar Zell a/See. Ook Kaprun is makkelijk bereikbaar.
Skibus, goed restaurant, zeer dichtbij.
(Ook een superleuke locatie trouwens in de andere jaargetijden, maar dat terzijde.)

mama on a mission in the snow

Wie o wie kan ons de gouden tip geven voor een gasthof, hotel of appartementen voor 11 man half jan 2020. liefst niet te ver van het centrum of skibus.
Max €80 per persoon per nacht is ongeveer ons budget

Skippy79 op 22 jun 2019 20:35

Wij hebben nog plaats bij Sportchalet Viehhofen. De prijs is geen enkel probleem. Loopafstand van de nieuwe lift naar Zell am See en 5 minuten met de bus naar de lift van Saalbach. Terug skiën in januari kan helemaal via de dalafdaling naar Viehhofen. Kom je gelijk langs hele gezellige apres ski in de Hecherhütte! Je kunt ook even op onze site kijken. sportchaletviehhofen.com

*bericht bewerkt door Maaike_vdv op 27 jun 2019 15:21

Maaike

Wie o wie kan ons de gouden tip geven voor een gasthof, hotel of appartementen voor 11 man half jan 2020. liefst niet te ver van het centrum of skibus.

Max €80 per persoon per nacht is ongeveer ons budget

Skippy79 op 22 jun 2019 20:35

Wij hebben nog plaats bij Sportchalet Viehhofen. De prijs is geen enkel probleem. Loopafstand van de nieuwe lift naar Zell am See en 5 minuten met de bus naar de lift van Saalbach. Terug skiën in januari kan helemaal via de dalafdaling naar Viehhofen. Kom je gelijk langs hele gezellige apres ski in de Hecherhütte! Je kunt ook even op onze site kijken. sportchaletviehhofen.com

Maaike_vdv op 27 jun 2019 15:18

ondertussen geboekt bij iemand anders, kan even niet op de naam komen… houden wij in gedachten voor volgende jaar!
thanks

Plaats een reactie