Hinterglemm tocht naar Kitzbuhel

Dit onderwerp gaat over de bestemming Saalbach Hinterglemm Leogang Fieberbrunn

Ik ga nu voor de derde keer naar hinterglemm, maar heb nooit geweten dat Kitzbuhel zo dicht bij is. (12 km volgens de app) dat is met de ski’s goed te doen.

heb me eigenlijk nooit verdiep in een tocht naar kirchberg, je zult wel over leogang moeten denk ik?

iemand ervaring met een tocht van hinterglem naar kirchberg centrum (overnachten in kirchberg behoort tot de opties)

Kan niet inloggen op mn werk, dus de edit functie werkt niet:

Maar ben ervaren skier, ken beide gebeiden goed tot zeer goed, stukken off piste zijn geen probleem, mocht ik een stuk af moeten snijden o i d.

Er is geen tocht mogelijk van saalbach/hinterglem/leogang naar kirchberg/kitzbuhel…

Hemelsbreed is het niet ver, maar het is niet mogelijk…

Toch een tochtje met de auto :)

En die valt zeker vanuit hinterglemm nog tegen aangezien je nog een heel stukje om de bergen heen moet rijden … Vanuit Leogang stukje beter te doen met de auto …

Denk er aan wil je in beide gebieden wat doen dan heb je de kitzbuhler alpen ski pas nodig!!!

Let it snow, Let it snow, Let it Snow!!!

Iets minder op je app kijken, maar gewoon beide skikaarten erbij pakken:
Off piste is een optie, maar dan inclusief klimmen :-) Er is echt geen liftverbinding.

Als je even op Google maps kijkt dan zie je dat dit niet kan.
Als ik op m’n app kijk woon ik ook maar 780km van Hinterglemm maar ik moet toch altijd 1060km rijden :).

kijk eens op weeweeweepuntboerteunpuntcom :)

Plaats een reactie