Residence Kristall

Dit onderwerp gaat over de bestemming Saalbach Hinterglemm Leogang Fieberbrunn

Dag luitjes,

Ik kwam op Sunweb een mooi app complex tegen in Saalbach: Residence Kristall.
Perfecte ligging tov piste volgens de site van sunweb.

Helaas kan ik er weinig verder over vinden zoals foto’s of ervaringen.

Nu is mijn vraag:
Wie heeft er ervaringen mee op dit forum, of heeft iets vergelijkbaars als optie?

Thanks

gr
Jordi

Rij er elke dag langs. Het complex is compleet nieuw en staat nog volop in de steigers, maar zal ongetwijfeld voor het seizoen klaar zijn. Ligging is direct naast de lift en aan het centrum van Saalbach. Rezidents Saalbach is vergelijkbaar en van dezelfde investeerders die iets te actief zijn na mijn mening.

Ok thanks. Ik zal even gaan kijken. Denk wel dat we deze gaan boeken, en vandaar dat ik niets kon vinden hahahahahah

Ben zelf erg positief over gungau in hinterglemm, verder geen ervaring met accomodaties;

gungau op de voet van de zwolferkogl pistes, 5 min lopen van het centrum;

reisdence kristall ken ik niet, ziet er op internet goed uit!

succes en veel plezier!

Addict.

Wij hebben hier ook een vakantie geboekt! Zaten vorig jaar in residence saalbach, wat erg goed was! Ben benieuwd hoe dit gaat worden! Als mensen nog iets meer weten, maar t horen aub!

Ik heb ook geboekt hoor!!! 12 januari met 5 personen!

Hoop eigenlijk dat er mensen zijn die eerder geweest zijn!

gr
Jordi

Geboekt voor de eerste week van februari! Zijn er mensen die al geweest zijn? evt. foto’s, tips of reacties hebben?

gr

Ik heb ook geboekt voor 5 januari. Kan iemand de exacte locatie op een map van Saalbach aangeven? Nergens kan ik een adres van deze locatie vinden en de reisbescheiden heb ik nog niet mogen ontvangen… ZIet er op de plaatjes overigens fantastisch uit!

En??? Zijn er al nieuwe ervaringen?? Ik hoop dt het uit de stijgers is iig!!!

Het is uit de steigers !

Foto’s?

Jordi , wanneer heb jij geboekt? Heeft er iemand foto’s?

Ook wij gaan 5 januari richting Kristall. Gezien het op het moment van boeken nog in verbouwing was hadden wij wel een klein beetje twijfels of dit een goede keus is. Ben daarom eigenlijk ook wel erg benieuwd of iemand al meer info/foto’s heeft.

Luitjes, is er al iemand geweest die ons kan vertellen hoe het er nu uitziet??

@gast, een beetje laat maar via sunweb hebben wij geboekt. Alleen de foto’s die erop staan zijn impressie foto’s…

Geboekt vanaf 19 januari. Dus ook benieuwd naar ervaringen.

Wij vertrekken morgen, zal volgende week even een paar foto´s posten.

Zeker doen!!! post gerust een link met de foto’s!

alvast bedankt en veel sneeuwgenot ;)

we zijn benieuwd :) fijne vakantie in ieder geval!

Ook ik benieuwd natuurlijk!! Veel plezier deze week!!

ook wij hebben via sunweb residence kristall gezien en is nog vrij met carnaval zou graag wat foto’s zien en ook residence saalbach volgens mij van dezelfde eigenaar zijn dezelfde prijzen ben benieuwd ik wacht nog even tot ik fotos en ervaringen heb gezien

groet

Hallo allemaal, zoals ik eerder heb gemeld zijn wij nu in Kristall. ik kan vanaf hier effe geen foto’s uploaden maar het is echt heel heel erg netjes. alles is echt net nieuw en zeer mooi ingericht. erg grote kamers en een super ligging. zal zsm foto’s uploaden.

Wij gaan ook naar residence Kristall in maart. We zijn erg benieuwd naar de ervaringen. Hoe groot is het complex, hoeveel kamers zijn er?

En weet iemand hoe laat je het appartement in kan op de dag van aankomst? Officieel 16u volgens mij, maar is eerder mogelijk?

Zoals beloofd wat foto’s van het appartement:

https://picasaweb.google.com/100598691989593039981/Kristall?..

(5 mannen in het appartement dus let niet op de troep;-))

Ligging is prima, direct naast een gondellift
Erg vriendelijk personeel
Zeer zeer grote appartementen
Alles hagel nieuw
Tv’s met Nederlandse zenders, usb aansluiting
2 badkamers
Goede bedden
2 balkons, kleine en een grote
Keuken met magnetron en oven

Mochten jullie verder nog vragen hebben, stel ze gerust.

Ziet er goed uit

Wat bedoel je met usb aansluiting?
Hebben ze Wifi?

Hoe laat mochten jullie het app in op de aankomstdag? En nog aanraders voor apres ski gelegenheden in de buurt?

Gast, duizend maal dank voor de foto’s! mocht je er nog meer hebben, SHOOT!! ;)

gr

welke nederlandse tv zenders zijn er te ontvangen?

Ook vorige week in Kristall geweest. Grote appartementen idd. TV had ned 1, 2, 3, rtl 4 en rtl 7. Echter deden de publieke omroep zender het niet helemaal goed. Ook waren de appartementen nog niet helemaal "af". Gruis in afvoer putjes, Badkamer deur die niet op slot kon etc.

Er wordt groot vermeld dat het ski in - ski out is. Iedereen die weleens naar Frankrijk gaat zal hier toch wat anders onder verstaan. Het is toch 100 meter lopen naar de gondellift. En ook terug over een zeer steile zwarte afdaling is het 100 meter terug lopen. Als je de zwarte niet aandurft is het toch zeker 500 meter lopen vanaf de andere kant van het dorp.

Personeel is vriendelijk, broodjes kan je laten bezorgen. 's nachts kan het gehorig zijn door lawaai uit andere appartementen.
WIFI is top geregeld. Elk appartement heeft zijn eigen verbinding.

Conclusie: Prima appartement, prima vakantie gehad, jammer van de sneeuwkwaliteit op de lagere pistes vorige week. Skigebied redelijk (onlogische liftverbindingen), apres ski top.

Ha Gast,725 ,598

Top bedankt voor de foto’s en een kleine inpressie :)

hoe zwart is de zwarte afdaling naar de gondel (welke gondel is het eigenlijk), buckles?

rijden er ook bussen tussen de gondels? (vast wel :))

Hallo Gast 245,

De zwarte van de schattberg is gewoon goed steil. Vorige week was het prima te doen tot het midden station. Daarna was het zo hard als steen (deed hem wel heel vroeg in de ochtend). Hij heeft geen buckels. Voor een beginner is het 2e deel een "no go". Als je valt dan kom je niet snel meer tot stilstand.
Voor goede skieers is het geen probleem mits de sneeuw ok is.

Grt gast 598

Ja er rijden skibussen gemiddeld elke 20 minuten over de provinciale weg tussen vorderglemm-saalbach-hinterglemm. Volgens mij rijden er echter geen skibussen tussen de noord en zuidhellingen. Lopen door Hinterglemm of Saalbach komt dus regelmatig voor.

Plaats een reactie