Restaurants Saalbach

Dit onderwerp gaat over de bestemming Saalbach Hinterglemm Leogang Fieberbrunn

welke restaurants kan je me aanbevelen , liefst met rookvrije ruimte …vertrek op 30/01…

Alte Smiede , als je richting Leogang gaat kom je er langs. Goed en snel je eten.

Overal in Oostenrijk is het rookvrij.

It's all about the turns duuuuuude!

No way dat het overal rookvrij is!

Ik vertrek een paar dagen eerder naar hinterglemm, als we in saalbach eten, pakken we meestal het pizzeriatje in het straatje wat je moet oversteken tussen de liften, klein, niet duur en destijds redelijk goede pizza’s (om italiaanse uit rome met goed te beoordelen)

der zijn legio hutjes waar je goed kunt eten, vraag anders je host of gasthouder wat ze aan kan raden?

Overal kun je goed heten. Het mooie is dat er geen grote vreetschuren zijn, maar allemaal authentieke hutjes. Het prijspeil is overigens ook in orde. Zeker vergeleken met Ischgl, St Anton en andere Oostenrijkse gebieden.

Over 2 weken vertrek ik ook voor een weekje richting Saalbach (eigenlijk Landal in Viehofen)

In onze groep zitten een paar liefhebbers van (grote) schnitzels en/of cordonbleu’s. Hebben jullie tips waar we hiervoor het best terecht kunnen in deze regio?

Absoluut de Maisalm aan pistenummer 52. En dan vooral de Holzfällersteak. Absoluut niet light, maar wel lekker. Voor de beste spare-ribs moet je bij de Bäckstatt Stall zijn. Wederom in Saalbach, bijna onderaan piste 46.

Plaats een reactie