Snowboard lessen voor volwassen.

Dit onderwerp gaat over de bestemming Saas-Fee

Dit wordt mijn eerste keer wintersport. Ik wil daar eerst een aantal lessen wil gaan volgen voordat ik daar op eigen houtje de piste afgaat met m’n board. Is daar een snowboard school met Nederlands sprekende docenten? Privé of groepsverband maar dan les voor volwassenen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt.

Is het niet handiger om eerst een aantal lessen te gaan volgen in een indoorhal? Dan kan je al een beetje boarden als je aankomt en misschien wel meer genieten van de omgeving en de pistes. Mijn ervaring met leren snowboarden is toch dat je in het begin meer op je gat gaat op steeds hetzelfde stukje piste dan dat je wat gaat zien van het skigebied. Als je het al een beetje kan, is het nog steeds handig om les te nemen maar dan wordt het leuker omdat je dan niet meer steeds in de sneeuw ligt te spartelen.

Persoonlijk zou ik ook eerst wat lesjes nemen bij een indoor baan, zodat je een beetje uit te voeten kunt als je op een echte piste staat en daar les krijgt.

Mijn vriendin en ik zijn nu 3 jaar aan het lessen bij snowworld . Maar wij zijn nog nooit op wintersport geweest. Moet zeggen dat het indoor goed gaat, maar dit is niet te vergelijken met echte bergen.
Nu willen de meerderheid van de groep naar Saas Fee. Voor ons wordt het de 1e keer wintersport en omdat wij niet weten wat ons daar te wachten staan willen wij daar ook gaan lessen. En zo te lezen is het ook beter dan het gebied op eigen houtje verkennen.
Heeft iemand ervaring met lessen in saas fee?

Plaats een reactie