3e kind gratis?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Flachau

Ik las dat het 3e kind een gratis skipas kan krijgen in Flachau ski_amade, mits ik aan kan tonen dat we echt een gezin zijn ( gemeentelijk bewijs) staat op de site. Heeft iemand een idee hoe ik dat aan kan tonen? Op de ID kaarten en paspoorten staat geen adres.

Mischien een uittreksel van bevolkingsregister voor de zekerheid. Vrienden van ons hebben ook 3 kinderen hebben op vertoon van paspoort nooit problemen gehad. Was trouwens niet in Flachau.

May the ski force be with you !!

Ja, ik gok er maar op denk ik. Moet ook nog naar t stadhuis voor nieuwe ID kaarten, zal het daar eens vragen. Zou wel fijn zijn, eentje minder afrekenen.

wij zijn nu 5 jaar in Kleinarl geweest, dezelfde skipas. Paspoorten laten zien is voldoende.

Wij namen ons trouwboekje mee, daar staan de kinderen in bijgeschreven. Daarmee kan je echt aantonen (samen met de paspoorten en id-kaarten) dat je een gezin bent. Omdat ik mijn meisjesnaam gebruik, kreeg ik wel eens een opmerking hoezo ik niet dezelfde achternaam als man en kinderen had.

Gelukkig hebben wij zo’n boekje… nooit aan gedacht om dit mee te nemen, maar dat is een goeie.
Scheelt mij een flinke duit, mochten ze moeilijk doen.
Bedankt voor de tips!

Plaats een reactie