Makkelijke blauw piste

Dit onderwerp gaat over de bestemming Zell am See

We gaan al jaren skieen in Zell am See. Mijn vrouw kan niet zo goed skien en doet met name alleen de glocknerbahn hier bij de areitbahn omdat deze breed is en lekker makkelijk. Omdat we nu wel eens ergens anders naar toe willen is mijn vraag of iemand een vergelijkbare piste kent of en dergelijke piste ergens kan aanbevelen ?

Maiskogel?

Neem anders eens een ochtend privéles. Daar heb je denk ik meer aan dan zelf aantobben.

Übung macht den meister!!!

We gaan al jaren skieen in Zell am See. Mijn vrouw kan niet zo goed skien en doet met name alleen de glocknerbahn hier bij de areitbahn omdat deze breed is en lekker makkelijk. Omdat we nu wel eens ergens anders naar toe willen is mijn vraag of iemand een vergelijkbare piste kent of en dergelijke piste ergens kan aanbevelen ?

Skierik op 25 mrt. 2014 20:16

Bijna in elk gebied van Europa vind je wel een gemakkelijke blauwe piste. De ene is wat breder dan de andere maar als je vrouwtje werkelijk niet zo goed kan skiën is het misschien wel eens aangewezen om (extra) les te nemen.
Misschien is het vooral een kwestie van wat angst te overwinnen?

In kronplatz zijn er ook wel een aantal eenvoudige blauwe pistes. Maar zoals al aangegeven, prive-les kan wonderen doen!

Plaats een reactie