Skiles privé

Dit onderwerp gaat over de bestemming Schmittenhöhe

Goedemiddag,

Graag willen wij 1 á 2 dagen priveles nemen. Echter zijn de kosten voor skiles via de skischolen hoog. Je betaalt met twee personen al gauw € 70,- per uur. Als je dit een dag wilt doen ben je al gauw € 280,- kwijt.
Nou hoorde ik van een collega dat er ook veel skileraren actief zijn die in de vrije tijd skiles geven tegen een gereduceerd tarief. Heeft iemand nog tips voor skileraren in Zell am See - Kaprun die dit doen?

De kans dat er leraren buiten school om lesgeven is vrij klein. Dan kunnen ze meteen vertrekken. Skiles/skiën is nu eenmaal duur en je moet de eerste jaren eea investeren. Iets anders zit er niet op. Mag het geen geld kosten dan kun of in een klasje gaan of thuis blijven

Lijkt me sterk dat ze buiten de skischool om lesgeven :P

Gang is alles

Ja dat staat vaak ook in de contracten volgens mij dat dat niet mag.

Is inderdaad strikt verboden op straffe van ontslag. Je hoeft nooit meer terug te komen.
En dat risico neemt niemand om voor 200 euro je hele carrière te grabbel te gooien.
Is ook logisch de skischool betaald je onderkomen skipas salaris.
Mocht je het wel doen kom je heel onbetrouwbaar over.
Ook ten opzichte van je collega’s.
De bergen zijn uitgestrekt maar er altijd wel iemand die je ziet geloof me!
En het klinkt misschien gek maar het is ook goed zo.
Helaas is skiën duur maar we hebben allemaal veel geld voor lessen moeten betalen om een beetje niveau te krijgen.Het is niet anders.Het alternatief is thuis blijven maar Ja dat is ook zo wat.

Plaats een reactie