apres ski waar ?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Zell am See

Ik ken Zell am See van vroeger een beetje maar wil er nu met vrienden gaan skien… Kun je aangeven waar ik moet zijn voor de apres ski ? Kan ik dan beter in de buurt van Schuttdorf boeken of in Zell am See zelf… Ik weet dat het iets van elkaar ligt… En hoe zit het met verbinding van en naar Kaprun tot hoe laat rijden die skibussen ?

Hoi,

In Zell am See (Dorp) zijn een aantal aprés ski mogelijkheden. Zo is er bij het treinstation een Nederlandstalige bar (de ijsbeer, dacht ik) en verder in het centrum zijn nog een aantal café’s en discotheken.

Als je van plan ben veel te aprés skiën is het beter om in Zell am See zelf te verblijven. Ik weet wel dat er de ski bussen gratis tussen Zell am See en Kaprun rijden maar niet tot hoe laat. Wel zijn er s’avonds taxibussen bij het treinstation.

Zelf heb ik een aantal jaar geleden in Schmitten gezeten, vlak bij de lift. Vanuit Zell am See was het s’nachts simpel met een taxi bus terug naar boven na het aprés skiën.

Let er wel op aan welke kant van het meer je dan boekt, Zell am See ligt namelijk aan beide kanten van het meer. Als je aan de verkeerde kant boekt, ben je lang onderweg om bij de pistes te komen.

Ik ben er aantal jaar geleden geweest en ik vind Diele een leuke apres skibar;)

Jaren terug ben ik er vaak geweest, toen had je in Zell zelf de Crazy Daisy, maar ik weet niet of die nog bestaat.
Wij zaten zelf altijd in Schüttdorf, daar kon je 's middags voor apres-ski terecht in de Dorfschenke en 's avonds in de Sunrise Bar onder hotel Latini. Maar nogmaals, ik was er tien jaar geleden voor het laatst…

Crazy daisy bestaat nog, vooral veel oostblokkers en een paar nederlanders daar. Voor de hollandse avond moet je naar de Diele

Plaats een reactie