Kwaliteit pistes

Dit onderwerp gaat over de bestemming Serfaus - Fiss - Ladis

Weet iemand hoe de pistes er nu bijliggen? Vooral naar de afdaling Fiss-Ladis ben ik benieuwd. Vertrek over paar dagen naar Fiss, maar zag dat dalafdaling dicht is.
Alvast bedankt voor reacties

Ik ben ook benieuwd, ga de 22e dus hoop op nog wat sneeuw aankomende week.

Op http://www.sneeuwhoogtes.eu/fiss/ lees ik dat er wel wat sneeuw verwacht wordt, maar met zo’n hoge vorstgrens zullen de condities niet optimaal zijn…

ik zit op dit moment in Ried onderaan de berg bij Fiss-Serfaus. Er ligt heel weinig sneeuw op de lagere pistes. Je skiet tussen de groene weilanden door naar de dalstations. De hogere pistes (naar de Masner ed.) zijn prima te skieen. Onderin is het pap. In het dorp zelf ligt ook een sneeuw. Het is echt te hopen dat er binnenkort weer iets gaat vallen.
Aan de overkant van het dal is het in Fendels nog wel goed te doen (ligt in de schaduw grotendeels) en verder naar het Zuiden is liggen de pistes van Nauders er uitstekend bij.

Jammer van de sneeuw op de lagere pistes, maar was wel te verwachten met die hogere temperaturen nu. Toch hoop ik dat er ergens volgende week nog een sneeuwbui aankomt

Dank voor reacties. Ik ga het morgen ontdekken ;-)

ik ga vanaf vrijdag een weekjes boarden in fiss e.o.
kan iemand mij vertellen hoe de pistes tot aan fiss er bij liggen? Op de webcams ziet het er allemaal nog erg wit uit?

De piste’s waren nog prima, en de dal afdalingen zijn gewoon nog mogelijk. Wel is het natuurlijk tegen het eind van de middag met deze temperaturen flink pappen, maar elke avond/nacht worden deze weer prima geprepareerd. Het is inderdaad wat groen in de dal afdalingen, maar de piste’s zijn gewoon goed van kwaliteit. We zijn zaterdag net weer aangekomen van een weekje SFL.

Goed nieuws as woensdag en donderdag is er aardig kans op sneeuw en de vorstgrens daalt tot ongeveer 700 meter dus ook in het dal valt er sneeuw, dit zijn natuurlijk voorspellingen maar het ziet er goed uit. Ik ga ook de 22e, mis zie ik jullie smiddag wel in de hexenalm. greets

Plaats een reactie