locatie lift

Dit onderwerp gaat over de bestemming Fiss

?

En jawel, zojuist geboekt naar Fiss alwaar ik 20 jaar geleden voor 't laatst ben geweest. Weet iemand toevallig of je gemakkelijk van de Oberere Trujeweg naar de Poschilift kunt lopen met skies en vanuit daar kunt opstappen op weg naar de “grotere skigbieden” binnen SFL ?

null

Geen probleem. 300 meter lopen, stukje skien en je staat zo op het centrale punt in fiss, vanwaar alles gemakkelijk kunt bereiken.

Dankjewel voor je reactie !! Weet je toevallig ook hoe het met de drukte is gesteld in Fiss tijdens de voorjaarsvakanties ? Vorige jaar Sölden in dezelfde periode was goed te doen. Thx

Volgens mij is Fiss al jaren een van de meest populaire bestemmingen voor gezinnen. Ik zou rekeninghouden met veel drukte, zeker in de voorjaarsvakantie. Twintig jaar geleden was dat echt wel anders, je gaat het niet herkennen vrees ik. Zelf ook na ruim 15 jaar enkele jaren geleden terug geweest. Veel voorpret!!

Wat betreft drukte in de voorjaarsvakantie, ja het is wel druk dan maar in principe prima te doen. Het enige moment dat je er last van hebt is 's morgens als je bij Fiss de Moseralmbaan of de Schonjochbaan wilt nemen, dan gaat iedereen om hetzelfde tijdstip de liften in. Maar ik heb me daar nooit super aan gestoord. Ook tussen de middag in de restaurants is het wel druk. Voor de rest is het skigebied zo uitgebreid dat er niet echt lange wachttijden bij de liften zijn.

Plaats een reactie