skispullen!!!!!

Dit onderwerp gaat over de bestemming Serfaus - Fiss - Ladis

Hoi Hoi,

Over 2 weken gaan wij heerlijk naar Fiss. Nu is het een heel aantal jaren geleden en er zal wel heel veel veranderd zijn. Ik las ooit ergens dat je je ski’s en evt. schoenen bij het dalstation in een kluis kan doen, klopt dit???
Zou wel lekker zijn, anders moeten we een end lopen met de spullen.

Alvast bedankt en voor een ieder die die kant nog opgaat heel veel plezier.

Simone en Erik

Onder de Möseralmbahn en Schönjochbahn bevinden zich depot’s waar ski’s+schoenen gestald kunnen worden. Mocht je je spullen huren, dan kun je zowieso een depot in de winkel erbij nemen, waarbij ski en schoen ook worden gedroogd 's nachts. Ik weet het niet zeker, maar als je niks huurt kun je daar volgens mij ook wel terecht, en anders sturen ze je wel door. Ik hoop dat je nu je antwoord hebt, stuur anders nog even een reactie

We zijn net zaterdag terug gekomen uit Fiss. Het antwoord van Sjappie2006 klopt. Als je een accomedatie in Fiss boekt zit het depot er vaak bij in. Wij zelf hadden via onze accomedatie een depot in de winkel. Hier zijn ook depot-plaatsen te huur.

bedankt voor jullie reactie’s. We hebben de ski’s gehuurd in het dorp dus daar zal het depot dan wel bij zitten. We gaan het beleven.

Groetje Simone

Plaats een reactie