hond mee naar serfaus

Dit onderwerp gaat over de bestemming Serfaus - Fiss - Ladis

we willen graag onze hond meenemen begin april
in ski vakantie heeft iemand daar positieve of negatieve ervaring mee?

Ja, negatieve.

Wij zijn zelf jaren in serfaus geweest met vrienden die altijd hun hond bij hun hadden. Wij hebben nooit problemen gehad. In en om het dorp zijn mooie wandelingen te maken (wel even de poep opruimen enz…maar dat spreekt voor zich) en ze mogen ook de liften in mee naar boven.

Ik zou zelf mijn honden niet meenemen, ten eerste mijn honden (groot) zijn niet echt geschikt om mee te nemen in een hotel, wij zitten altijd in een hotel. Als ik dan in een appartement of huisje zou gaan moet je er steeds rekening meehouden dat ze eruit moeten, wij skiën nl. allebei en dan vind ik het sneu dat je ze op moet sluiten in het huisje. Als je hier allemaal geen problemen mee hebt, tja waarom niet?
Voor ons is de wintersport zonder honden, in de zomer gaan ze lekker mee met de camper.

Onze hond (middelgroot) gaat sinds dit jaar gewoon mee. We konden geen oppas vinden en in een pension is niet goed bevallen.
Aangezien hij normaal overdag ook vaak alleen thuis is, is dat op vakantie (in ruime hotelkamer) ook geen probleem. We zoeken het hotel er echter wel op uit (ruimte, mee de eetzaal in en naar buiten kunnen kijken).

Hotel Fliana in Ischgl is zeer luxe en ligt aan de piste. De hond mag, mits ie zich gedraagt, gewoon mee naar het diner.

Over twee weken gaan we naar fiss en hebben we een garnihotel met speciale hondenkamers op de begane grond (hotel Naturlich).

Enige nadeel is de sneeuw onder de pootjes, maar daarvoor hebben een pot vaseline bij ons (en in nood schoentjes en jasje).

Een zeer luxe hotel waar honden toegestaan zijn tijdens het diner ??? Heel merkwaardig !

Ahhh…even ge-googled en ze geven het netjes aan op de website zodat mensen die niet zo van honden houden niet ineens een verrassing onder hun eettafel vinden.

Hotel Fliana zeer luxe?? Dat valt wel tegen, ze hebben wat faciliteiten dus vandaar de vier sterren maar voor de rest is het er nogal gewoontjes. Het feit dat bij het diner honden zijn toegestaan zegt voldoende over de kwaliteit van het eten dunkt me zo.

"De hond mag, mits ie zich gedraagt, gewoon mee naar het diner."

Misschien goed om te kijken of de eigenaar van het beest zich ook zo goed weet te gedragen

Plaats een reactie