skibus in Fiss

Dit onderwerp gaat over de bestemming Serfaus - Fiss - Ladis

Als je in Fiss verblijft/slaapt moet je dan altijd naar de lift wandelen of rijden er ook skibussen in Fiss?
Iemand ervaringen in Pension Jochum, Fiss?

In Fiss zelf door het dorp rijden geen skibussen. Het pension ken ik niet.

Ik neem aan dat ze Ski-depot hebben, dat hebben ze in Serfaus ook.
Businfo: http://www.fiss-serfaus.nl/skibus_fiss.htm
Lopen 7 min.: http://goo.gl/maps/gjhKs

gastposter wintergast

Zo groot is het niet dus je loopt zo naar de liften

Ik heb een vraag over het ski-depot in Fiss. Heb je een eigen locker ter beschikking? Zodat andere gasten niet bij je spullen kunnen? En ik lees dat het wel verwarmd is… betekent dit dat je je schoenen op speciaal daarvoor bestemde verwarmde rekken kunt hangen? Ik heb een hekel aan koude skischoenen… Indien dit niet het geval is zal ik ze alsnog mee moeten nemen naar mijn acco.

Je hebt je eigen locker in Fiss, alleen moet je wel bij je hotel/app er een sleutel voor krijgen. Je schoenen staan inderdaad verwarmd naast je skies in de locker. Werkt prima!

Serfaus, Fiss, Ladis en Doppelmayr-fan

Thijmen,
Ons appartement geeft inderdaad aan dat ze die lockers hebben bij de lift. Maar er zit dus echt verwarming in de locker? Het is niet zo dat alleen de ruimte is verwarmt?

Je hebt je eigen locker in Fiss, alleen moet je wel bij je hotel/app er een sleutel voor krijgen. Je schoenen staan inderdaad verwarmd naast je skies in de locker. Werkt prima!

Thijmen op 16 nov. 2012 13:48

In Ladis idem. Ideaal, lockers bij de lift.

Vanaf boven wordt er warme lucht in de locker gebracht, hierdoor wordt ook gelijk het gebouw verwarmd :)
Mijn skischoenen zijn altijd warm en droog de volgende dag.

Serfaus, Fiss, Ladis en Doppelmayr-fan

Je skidepot kan ook in de sport 2000 zijn. Wij logeerden enkele jaren geleden in fiss en toen konden wij ons materiaal opbergen in de sport 2000. 's morgens aan één balie je schoenen vragen met een nummertje, schoenen aanschieten, ski’s vragen aan de volgende balie en hup het skigebied in. Ideale manier, die 10 minuutjes wandelen van het haflingerhof (zeer aan te raden appartementen !!!) waren geen ramp want je kan dit doen op je gewone schoenen.

Plaats een reactie