skivakantie in Fiss

Dit onderwerp gaat over de bestemming Serfaus - Fiss - Ladis

Iemand bekend met chalet Sonnenberg en pension Bellevue in Fiss, op zoover ed. is hier namelijk niet veel op te vinden.
En de apres-ski in de Hexenalm?? Nederlands of de originele…

Niet bekend met de beide onderkomens, maar wel met de Hexenalm. Aprés ski is een beetje een mix van diverse muzieksoorten, niet volledig afgestemd op de Nederlanders, maar enkele Nederlandse nummers per avond ga je wel horen. Is trouwens ook wel een beetje afhankelijk van het aanwezige publiek.
Ik persoonlijk vond het wel gezellig, maar ik moet bekennen dat ik wel eens een betere aprés ski heb meegemaakt (bijvoorbeeld Obertauern-Edelweissalm, Flachau-Hofstadl).
Het skigebied van Fiss maakt echter heel veel goed!

ken deze ook niet

Maar de apres-ski in de Hexenalm vond ik tegenvallen. Buiten is het nog wel leuk, maar eens binnen is het meer discotheek dan echte apres-ski bar. De muziek is beetje vanalles, vooral wel duitstalig, maar ik vond de sfeer er te dancingachtig.

Doe mij dan maar, zoals Fuel_80 zegt, de edelweissalm of lurzeralm in Obertauern.

Hofstadl in Flachau is idd de max, toch bedankt!

Gast993 ben je uiteindelijk naar Bellevue gegaan? En hoe was het? Ik ben benieuwd! Wij overwegen daarheen te gaan volgend jaar.

Plaats een reactie