Fiss, Serfaus of westendorf in januari met kids

Dit onderwerp gaat over de bestemming Serfaus - Fiss - Ladis

Hallo,

Waar zullen we in januari de meeste nederlandse kindjes op skiles aantreffen? Fiss, serfaus of Westendorf?
Wij moeten buiten de schoolvakantie’s ivm horecazaak.

Wij willen ook in januari of eerste week van februari naar Fiss/Ladis. Onze kinderen zijn 12(snowboard), 8, 4 en 3. Ook in verband met werk genoodzaakt buiten de vakanties. Lopen ook vaak tegen het "probleem" aan van weinig tot geen andere nederlandsche kinderen. Dat is soms best jammer… Wanneer gaan jullie en hoe oud zijn jullie kinderen?

kids zijn dan 4 en nog net 7. jongen is 7, meisje is 4. we zitten te denken aan 16 tot 26 januari

Lekker belangrijk, nederlandse kinderen op les! Stel je voor dat je eens kinderen van andere nationaliteiten ontmoet. Je zou nog een ontwikkeld mens worden!

Aan je reactie te lezen mag er aan jouw ontwikkeling wel wat gebeuren. Reageer niet of normaal.

ik kom de laatste jaren in week 3 of 4 naar serfaus en kom regelmatig klasjes tegen met nederlandse kinderen. Voor Fiss zal hetzelfde zijn maar dat weet ik niet zeker. Serfaus is HET kinderdorp. Misschien reageren er nog wel nedelandse skileraren die jaarlijks les geven daar. Die weten het beste wat de samenstelling van hun groepjes is in die periode. Als ik zou moeten kiezen, dan werd het Serfaus.Succes met jullie keuze!

Plaats een reactie