Bielerhoehe?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Silvretta Bielerhöhe en Gaschurn - Partenen

Ik denk erover om naar het skigebied Montafon te gaan, ben me nog aan het orienteren. Ik heb uitgebreid allerlei kaarten bekeken, maar de situatie in het gebied Bielerhoehe is me niet duidelijk. Er lijkt een lift vanuit Partenen omhoog te gaan, en daarna staat er een bus getekend, die door een tunnel rijdt? Waar kom je dan uit, en wat kun je hier doen? Alleen wandelen of ook skien of tochten maken?

*bericht bewerkt door moderator (Roel) op 08 apr 2021 08:24

Je kan een skisafari maken naar Galtür vanuit de Bielerhöhe met een gids en dan de dag volskien in Galtür en dan terug off-piste naar Partenen.

Ik heb het nog nooit gedaan. Ben ook wel eens benieuwd naar iemand die het wel heeft gedaan.

Wanneer presenteert Rogier eens een skiverslag in het Frans?

Dank je Mathijs. Er zijn helemaal geen liften daar toch? Ik ben ook erg benieuwd naar meer ervaringen. Er zal toch wel een goede reden zijn om een lift naar boven te maken, en een tunnel en bus erachteraan.

Die tunnel is t.b.v. de pasovergang via Bieler Höhe. In de zomer best druk.
Ik neem aan dat je vanaf Bieler Höhe afdaalt naar Zeinis Joch, waarmee je in het skigebied van Galtür belandt. M.i. best een mooi skigebied voor een dagje ergens anders.

Dank je Mathijs. Er zijn helemaal geen liften daar toch? Ik ben ook erg benieuwd naar meer ervaringen. Er zal toch wel een goede reden zijn om een lift naar boven te maken, en een tunnel en bus erachteraan.

op 28 feb. 2012 10:25

Er staat wel een beginnersliftje. Ik vraag me af welke no-lifers met kabelbaan en bus gaan om alleen maar die beginnerslift te nemen :)

Wanneer presenteert Rogier eens een skiverslag in het Frans?

Plaats een reactie