2017 Wintersport/Krokus lessen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sankt Gallenkirch - Gorthipohl

Beste,

Wij zijn bezig met het uitzoeken van een gebied voor de krokus 2017. Helaas merken wij dat we al redelijk laat zijn [misschien al te laat]. Vele gebieden die onze voorkeur hebben, zitten vol [Lermoos, Berwang, Brandertal] dus nu is ons oog gevallen op St. Gallenkirch. Zelf ken ik dit gebied van enkele jaren geleden en was ik zeer [positief] verrast.

Nu gaan wij met een groep van 13 personen waarvan 7 kinderen. 6 van die kinderen moeten les hebben en daar zit ik dus nu mee, weet iemand of ze tegenwoordig ook NL skileraren [m/v] hebben in Montafon? Onze accommodatie zit in St. Gallenkirch dus zouden ze met de gondel omhoog moeten, helaas geen kinderweide daar [zover ik weet]. Ook hebben we nog geen reactie gehad van de skischool daar.

Dus summary: wie heeft er ervaring met een familievakantie in St. Gallenkirch [dus niet Schruns of Gargellen]?

PS. Als iemand nog een accommodatie weet [3 x 2/3 kamer appartementen] in een gebied in het Voralgebergte, dan hou ik mij aanbevolen :)

Wanneer je hele kleine kinderen hebt is Schruns een optie omdat er op Kapall een redelijke kinderweide is. Anders gewoon naar Gaschurn gaan; bovenop de Versettla altijd wel redelijke goede mogelijkheden voor kinderen. Wanneer de kinderen al een beetje kunnen skiën dan is Sankt Gallenkirch met Valisera en Garfrescha ook geen probleem voor de kinderen.

Als het wit is kun je er over naar beneden...

Beste Greenfield, we hebben nu inderdaad in St. Gallenkirch geboekt. We konden niks vinden in Schruns aangezien onze groep nog groter was gevonden. Zitten nu 400 meter van beide gondels. Voor de krokus hebben ze NL sprekende leraren in dienst :)

Plaats een reactie