Prijsaanpassing op Hochjoch/Schruns

Dit onderwerp gaat over de bestemming Silvretta Montafon

Hallo,
even onder de aandacht brengen voor degene die dit jaar met kinderen naar Schruns reizen en les nemen.
De skischool heeft de uurrooster aangepast.
Ipv de ‘normale’ 2 x 2uur , is er nu enkel de mogelijkheid om óf 3 uur in de voormiddag óf 3 uur in de namiddag te nemen.
Dus van 9 tot 12 of 13 tot 16uur.
De prijs is men ‘vergeten’ aan te passen en men betaald dit jaar dus evenveel voor deze 3 uur dan verleden jaar voor de 4uur.
In St Gallenkirch en Gaschurn is deze wijziging niet doorgevoerd!

E.

Niet netjes om de prijs niet aan te passen maar Schruns komt nu wel gelijk op ons lijstje. Wij vinden drie uur skiles 's morgens of 's middags ideaal.

Kunnen wij ook zelf nog skiën met onze kinderen.

Volgend jaar maar eens kijken naar Schruns als bestemming.

Hoi Erik,

Dank voor je bericht!
Wij gaan dit jaar voor het eerst naar Schruns en vroegen ons al af of dat wel klopt: of de ochtend of de middag.
Jammer! Ik vind 3 uur per dag wel wat weinig.

@Brouwee
We hadden het ook liever anders gezien.
Blijkbaar hebben de andere skischolen in het dal deze uurregeling niet gevolgd.
Omdat ons logement op 200m van de lift ligt, zijn we min of meer gebonden aan deze school (willen we geen extra verplaatsingen willen doen).
Dus Schruns: €245 voor 6x3uur, de andere scholen in het gebied €250 voor 6x4uur.
Het argument dat de Skischool van Schruns nu blijkbaar inroept, is dat de groepen max 8 kinderen bevatten. Het zal me benieuwen of men zich hieraan zal houden in de piekweken.

Ik ben ook benieuwd of ze zich aan die 8 houden.
Ik ga nog even de optie les Gaschurn bekijken. Ik vind 3 uur les ook wel weinig. En om 9 uur les wel vroeg ;-)
Misschien tot de voorjaarsvakantie is Schruns!

Plaats een reactie