supermakt

Dit onderwerp gaat over de bestemming Ski Juwel Alpbachtal Wildschönau

Ik heb begrepen dat de supermakt in auffach erg klein is. Is er ergens een grotere supermakt in de buurt?

Ik ken de supermarkt in Auffach niet, maar in Niederau is een goede supermarkt.
Deze is goed geoutilleerd: vers vlees, verse groente, en alle andere dingen die je in een supermarkt(je) verwacht.

Ik vond de supermarkt (Spar) in Auffach niet zo klein hoor, redelijk gesorteerd; ligt aan de doorgaande weg. Er is ook een klein winkeltje (in de dorpsstraat) waar ze kranten, broodjes en vleeswaren verkopen; die heeft wel een zeer beperkt assortiment. De supermarkt in Niederau (je rijdt er langs als je vanaf de snelweg naar Auffach rijdt) is nieuwer en groter. Ligt zo’n 10 minuten rijden van Auffach af. Het zijn kleine Oostenrijkse dorpjes, verwacht geen mega-jumbo-zaken daar!

Nog wel een aanvulling: als je de hele week zelf moet koken, dan is het assortiment van de supermarkt in Auffach wel te klein.

In Niederau heb je spar en een groot M preis(een soort Albert hein). En in Oberau is een hele groot spar met genoeg keus. Dus als je over een auto beschikt komt het wel goed.
Ik doe al jaren daar boodschappen omdat ik er woon. En kan altijd eten wat ik wil.

Plaats een reactie