Met de Tesla Model 3 naar Madonna di Campiglio en Obereggen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Skiarea Campiglio Dolomiti di Brenta, Val di Fiemme en Madonna di Campiglio

De mate van activiteit die je in dit topic ten toon spreidt, maakt dat ik vind dat je dat ook ergens anders kunt doen, alvorens anderen aan te spreken op hoe zij invulling dienen te geven aan hun reacties op dit forum (want dat doe je meermaals) @Unit106.

Shane op 14 feb 2020 22:14

Dat mag je natuurlijk vinden. Ik vind het jammer als de topics die ik interessant vind en dus volg vervuild worden met discussies die naar mijn off-topic zijn. En als anderen menen het recht te hebben om off-topic te gaan waarom mag ik hier dan niet op reageren?

Wie slaapt in een democratie, wordt wakker in een dictatuur.

De mate van activiteit die je in dit topic ten toon spreidt, maakt dat ik vind dat je dat ook ergens anders kunt doen, alvorens anderen aan te spreken op hoe zij invulling dienen te geven aan hun reacties op dit forum (want dat doe je meermaals) @Unit106.

Shane op 14 feb 2020 22:14

Dat mag je natuurlijk vinden. Ik vind het jammer als de topics die ik interessant vind en dus volg vervuild worden met discussies die naar mijn off-topic zijn. En als anderen menen het recht te hebben om off-topic te gaan waarom mag ik hier dan niet op reageren?

Unit106 op 14 feb 2020 22:20

Omdat je anderen meent te moeten instrueren om het hier over wintersport te hebben…

I can stick uphill ice, on my saucer...

Het onderwerp van dit topic is toch “Met de Tesla Model 3 naar Madonna di Campiglio en Obereggen”? Als anderen graag over het “beleid van de politiek” of “welke auto is beter voor het milieu” willen discusseren dan kunnen ze hiervoor toch gewoon een nieuwe onderwerp voor aanmaken? Dat zijn niet mijn regels maar die van dit forum : “Reageer altijd on-topic. Wij behouden ons het recht voor om off-topic reacties te verwijderen. Heb je een nieuwe vraag, open dan een nieuw topic;” (https://www.wintersport.nl/forum/regels). Het is erg jammer dat zo’n simpele forum regel voor sommige hier te moeilijk is.

Zelfs deze reactie is zwaar off-topic maarja daar dit onderwerp toch al zwaar vervuild is maakt dit toch niet meer uit. Het beste voor dit onderwerp : een slotje!

*bericht bewerkt door Unit106 op 14 feb 2020 23:15

Wie slaapt in een democratie, wordt wakker in een dictatuur.

Nou niet de boel verdraaien @Unit106, jij schreef toch echt zelf: “laten we dit forum gewoon een platform zijn om over onze hobby de wintersport te discussiëren”. Dan mag ik me toch zeker wel afvragen waarom iemand die nagenoeg alleen in een topic over Tesla’s reageert dit meent te moeten instrueren… Met je slotje en “voor vele te moeilijk”…

I can stick uphill ice, on my saucer...

Nou niet de boel verdraaien @Unit106, jij schreef toch echt zelf: “laten we dit forum gewoon een platform zijn om over onze hobby de wintersport te discussiëren”. Dan mag ik me toch zeker wel afvragen waarom iemand die nagenoeg alleen in een topic over Tesla’s reageert dit meent te moeten instrueren… Met je slotje en “voor vele te moeilijk”…

Shane op 14 feb 2020 23:17

Je hebt helemaal gelijk! Dit had moeten zijn : “laat dit onderwerp gewoon een onderwerp zijn waar we discussiëren over ‘Met de Tesla Model 3 naar Madonna di Campiglio en Obereggen’”. Excuus!

Wie slaapt in een democratie, wordt wakker in een dictatuur.

Ik heb begrepen dat Malga Cioca een goeie plek was om te lunchen?
Maar hoe zat het nu met Cascina Zeledria en Spolverino? En heeft iemand Rifugio Orti al eens open geweten?

Gisteren geboekt voor de derde en de vierde skivakantie in Val di Sole, met een Model S ;)
Die Model S is overigens al jaren de Go-to-mobiel voor de mannenshortski, wegens gratis, ruim, comfortabel etc…

Die Model S is overigens al jaren de Go-to-mobiel voor de mannenshortski, wegens gratis, ruim, comfortabel etc…

RobertO3176 op 22 jul 2021 16:16

Waar kan ik deze auto reserveren?

Übung macht den meister!!!

Hier: https://www.hurentesla.nl/tesla-model-s-huren/
Alleen niet echt gratis :-)

Die Model S is overigens al jaren de Go-to-mobiel voor de mannenshortski, wegens gratis, ruim, comfortabel etc…

RobertO3176 op 22 jul 2021 16:16

Waar kan ik deze auto reserveren?

RFKANGOO op 22 jul 2021 16:53

Gratis laden vermoed ik.

May the ski force be with you !!

Plaats een reactie