Leukste stap locatie / Apres ski - Kirchberg / Westendorf

Dit onderwerp gaat over de bestemming SkiWelt Wilder Kaiser - Brixental

De titel zeg het al, waar kan je nou echt het leukste stappen na het wintersporten?

En zijn er mensen dit seizoen (Dec 13 - Feb 14) al wezen stappen, zo ja waar en hoe was het?

Ik ben bekend met Der Tiroler en de Eisbar, zijn er nog andere leuke tenten voor een groep 20 jarige gasten?

Voor een prive lesje heupen bewegen kan je me altijd contacteren.

Niet in die periode, maar ik weet wel de Moskitobar in Westendorf, een erg leuke plek waar veel Nederlanders komen.

Carnas on Tour

Niet in die periode, maar ik weet wel de Moskitobar in Westendorf, een erg leuke plek waar veel Nederlanders komen.

Svennoo op 12 feb. 2014 16:23

Bedankt voor je berichtje,
Kan je een indicatie geven hoe druk het was? En hoe de algemene sfeer was ( Iedereen losjes, of een beetje in groepjes verdeeld?)

Groet.

Voor een prive lesje heupen bewegen kan je me altijd contacteren.

Wat een vragen… ga gewoon op stap en kijk waar je uit komt…

Na het skien, eind vd middag, moey je zeker even naar gery’s inn, in westendorf aan de piste!

Take a smile :-) :-) :-) :-)

Wat een vragen… ga gewoon op stap en kijk waar je uit komt…

bram82 op 12 feb. 2014 21:37

Bedankt voor je heldere feedback. Toegevoegde waarde.

Voor een prive lesje heupen bewegen kan je me altijd contacteren.

Na het skien, eind vd middag, moey je zeker even naar gery’s inn, in westendorf aan de piste!

Nienke op 12 feb. 2014 21:47

Thanks, veel gezelligheid en jeugd?

Voor een prive lesje heupen bewegen kan je me altijd contacteren.

@Jack071 Westendorf is erg Nederlands geörienteerd, dus als je daar van houdt is het zeker gezellig.

Over Moskito: Je bent er natuurlijk met vrienden, maar iedereen is gewoon lekker losjes :) Het is druk, maar gezellig, volgende week ben ik er zeker weer een keer te vinden.

Carnas on Tour

De dorpen die je opnoemt behoren tot de beste après ski dorpen die er zijn. Je kunt het beste gewoon verschillende kroegen/clubs bezoeken om zelf uit te vinden of het leuk is. Iedereen heeft tenslotte zijn eigen smaak; bij de ene kroeg draaien ze Gerard Joling muziek en ergens anders is het meer een club.

- Tim

Zeker bij Gerry’s Inn! Vorige week geweest en het was top. gezellig, niet te druk, jong en oud!!

Als de volgende 3 onderdelen bij jou onder "leuke-apres ski" vallen:

  1. Nederlandstalige muziek (Dries Roelvink, Frans Bauer etc.), ipv een goeie Duitse schlager
  2. Landgenoten die tegen de bar staan te kotsen / zeiken
  3. Een barman die iedere 15 minuten aan de hele tent meedeelt dat hij een grandioze prestatie heeft geleverd; namelijk het verkopen van een hele doos flugel!!!

Dan zit je in Kirchberg helemaal goed!!
Als je daar minder enthousiast over bent (net als ik) heb je niks in Kirchberg te zoeken (op een enkele schirm-bar na).

Succes :)

Als de volgende 3 onderdelen bij jou onder "leuke-apres ski" vallen:

  1. Nederlandstalige muziek (Dries Roelvink, Frans Bauer etc.), ipv een goeie Duitse schlager
  2. Landgenoten die tegen de bar staan te kotsen / zeiken
  3. Een barman die iedere 15 minuten aan de hele tent meedeelt dat hij een grandioze prestatie heeft geleverd; namelijk het verkopen van een hele doos flugel!!!

Dan zit je in Kirchberg helemaal goed!!
Als je daar minder enthousiast over bent (net als ik) heb je niks in Kirchberg te zoeken (op een enkele schirm-bar na).

Succes :)

RonnyBravo op 13 feb. 2014 10:46

Beste Ronny,

Bedankt voor je toelichting, nou we hebben het Chersonissos van de Alphen gevonden zie ik, top!
Nu zijn wij niet zo wild als jij hier eventueel in beeld brengt, echter houden we zeker van een ordinair feestje tussen de Heidi’s.

Bedankt!

Voor een prive lesje heupen bewegen kan je me altijd contacteren.

Nog toevoegingen?

Voor een prive lesje heupen bewegen kan je me altijd contacteren.

Hierbij nog een leuke locatie in bulgarije:

@Gast913 waarom in bulgarije.

Gerry’s inn westendorf ('s middags)
moskito/karatbar westendorf ('s avonds)
eisbar/Tiroler kirchberg
Onderaan het treintje bij Ellmau
Brixen valt tegen

Plaats een reactie