Oud en nieuw

Dit onderwerp gaat over de bestemming Westendorf

Wij gaan dit jasr voor het eerst tussen kerst en oud en nieuw naar westendorf weet iemand waar je gezellig kan eten en drinken met oude jaarsavond met muziek enz

Rond 6 uur is sowieso de skileraar show. Alle skileraren van top en the reds komen dan met fakkels naar beneden. Aansluitend is er vuurwerk op muziek. Er zijn dan ook een aantal plaatsen waar drankjes gehaald kunnen worden

Rond 6 uur is sowieso de skileraar show. Alle skileraren van top en the reds komen dan met fakkels naar beneden. Aansluitend is er vuurwerk op muziek. Er zijn dan ook een aantal plaatsen waar drankjes gehaald kunnen worden

koen8 op 2 nov 2015 00:20

Rond 6 uur is sowieso de skileraar show. Alle skileraren van top en the reds komen dan met fakkels naar beneden. Aansluitend is er vuurwerk op muziek. Er zijn dan ook een aantal plaatsen waar drankjes gehaald kunnen worden

koen8 op 2 nov 2015 00:20

Hallo koen, maar dit bedoel ik eigenlijk niet, ik bedoel meer, waar je savonds kan gaan eten en gezellig kan zitten met ons gezin, en dan om 24 uur proosten en een gezellige avond hebben

Alles is gewoon geopend in Westendorf, echter is het wel aan te raden om een reservering te maken!

Hotel Mesnerwirt kan je wel ok eten en zitten 's avonds, de Post ook maar het eten is niet bijzonder vind ik persoonlijk, hebben nog wel een klein cafeetje waar je ook kan zitten met het gezin.

Heb geen ervaring met oud en nieuw, maar kan mij voorstellen dat het dan ontzettend druk is en reserveren gewenst is. Feinsinn kun je leuk zitten, is wel duurder als het gemiddeld restaurant. En we hebben vorig jaar erg lekker gegeten bij pension Hohe salve, niet duur en best wel veel.

Bij Berger sta je met 30 minuten weer buiten, dus dat zal geen succes worden.

Plaats een reactie