apres skibus

Dit onderwerp gaat over de bestemming Ellmau

Hallo allen,

Gaat er ook een après ski bus van bijvoorbeeld ellmau naar söll of westendorf. En uiteraard ook weer terug ? En Is er op de bergkaiser een beetje sfeer ?

Ja, er is een après ski bus, de tijden kon ik helaas op de Website niet vinden, als je er op klikt kom je ergens anders. Mischien komt dat nog later in het seizoen.

http://www.wilderkaiser.info/de/winter-tirol/sport-freizeit/…

@erre456 De reguliere skibussen rijden tot een uur of 19:00/19:30 uur. Na deze tijden moet je dus met de taxi terug. Gelukkig kosten de taxi’s in Oostenrijk, in vergelijken met Nederland, niet zo veel.

Als antwoord op je sfeervraag: Ik kan je dat alleen vertellen van de PapalaPub in Brixen im Thale van Westendorf zelf.
In de PapalaPub ben ik zelf elke dag te vinden in de periode dat ik daar ben. Daar komen veel Nederlanders, maar het is er wel gezellig! In Westendorf heb je verschillende locaties, waar toch wel de Mosquitobar en Gerry’s Inn de bekendste zijn. Vaak hangt daar ook wel een erg gezellige sfeer.

Mocht je ook wat anders proberen kan je vanuit Ellmau de taxi naar Kirchberg nemen. Dit is nog iets groter qua après-ski dan Westendorf en heb je veel verschillende clubs, barren en kroegen waar je zeker wat kan vinden wat bij jou in de smaak valt.

Carnas on Tour

Hallo Svenno, Chrissy
Ok bedankt voor jullie reactie. Als ik het goed lees, gaat er een apres-skibus tot 19:00/19:30 dus als we bijvoorbeeld in Söll zouden willen avondskiën moeten we met de taxi terug. Wat zijn ongeveer de kosten van zo’n taxirit vanuit Söll of Kirchberg (10-15 km)? En hebben jullie tips voor een taxibedrijf daar ?

Plaats een reactie