Hoe te komen in ellmau

Dit onderwerp gaat over de bestemming Ellmau

Hallo allemaal!

Ik en mijn vriendin gaan 5 december naar ellmau om daar te gaan werken, wij weten alleen niet goed hoe we daar moeten komen?! Met de trein, bus of vliegtuig…
Iemand suggesties?!
Ik hoor het graag
Mvg, Boaz

en met de auto?

is een paar uurtjes rijden en je bent er
(dagje sturen)

grtjs

Kom je lekker optijd mee. Bussen rijden denk ik nog niet echt. Trein zal ook wel lastig worden zo vroeg in het seizoen. Auto is misschien wel het makkelijkst.

Je familie je laten brengen en er daar een leuk afscheidsfeestje van maken. Betalen jullie de benzine voor de familie en heb je alles wat je mee wilt nemen daar.

Trein kan prima, via de DB of NS highspeed tickets bestellen, het dichtsbijzijnde station op zoeken en met de taxi naar Ellmau

Bedankt voor de reacties!! Heb treintickets besteld dus het is nog goed gekomen! Allemaal een fijn winterseizoen!

Boaz, waar ga je werken??

@Boazvanvliet Wij gaan of met de auto een kleine 7u bij normaal doorrijden of 5.20min als het op zondagmorgen leeg is.

Wij vliegen in de drukke periode’s ook wel eens naar salzburg of innsbruck, en nemen dan taxi via http://www.andis-taxi.com !! Erg goedkoop, meestal een 40euro naar Ellmau, die moet je vanuit NL even vast bellen een week van te voren en je vluchtnr doorgeven dan wachten ze je op voor de deur. Meestal plannen ze de taxi vol met behalve jou ook andere mensen die in het rondje Ellmau tm Westendorf moeten zijn, maar soms zit je voor weinig geld ook gewoon alleen of met z’n 2en.

Succes, waar ga je werken?

@Boazvanvliet Oh, zie net op de site dat ze een nieuw systeem hebben, je kunt via de site al aanmelden en al je gegevens invullen dan hoef je niet eens meer te bellen! 33,- per persoon.

Succes

Gewoon lekker met de auto, vanaf arnhem, koln, frankfurt dan munchen aanhouden, bij munchen richting insbruck, afslag kufstein sud, en dan st anton in tirol aan houden, rij je vanzelf langs ellmau.

Jurgen

@jurgen Overbeek St Johann in tirol aan houden bedoel je zeker?! Naar St Anton is het nog wel ff rijden anders binnendoor:)

@Bertje, klopt!

@nancy&t-e ik ga in bar mexican werken in ellmau.

Cantina Bar Mexican, erg gezellig savonds! Met leuke harde werkers als Andy, Marie, Lucia en eigenaar Robbert lekker aan de wijn haha. Leuke tent!
Succes!

Plaats een reactie