Welk gedeelte in Ellmau.

Dit onderwerp gaat over de bestemming SkiWelt Wilder Kaiser - Brixental

Hoi,

Wij willen in januari afreizen naar Ellmau.
Ik heb een kindje van 3 en van 6 dus zoek een strategische plaats voor een appartement.
Voor de kids dicht bij de verzamelplaats van de les en bij bobo’s mini club. Ik weet niet zo heel goed waar die zitten. Ik wil eigenlijk een appartement overal op loopafstand vandaan, wie kan helpen?

De verzamelplaats voor je kinderen ligt zo goed als midden in het centrum, m.a.w. je kan eigenlijk alles in Ellmau zelf wel boeken al zou ik met kinderen in die leeftijd niet snel de Kirchbichl (straat die vanuit het dal naar boven loopt) verkiezen!

Als je in het dorp Ellmau zit, is eigenlijk alles goed op loopafstand te bereiken.

Dank voor reactie’s.
Straat: Auerbichl, is dat een beetje lopend te doen naar liften, dorp en kinderverzamelplaats?

@Kas, ja hoor, volgens mij is dat maar een meter of 2 a 300 lopen naar de kinder verzamelplaats en ook hetzelfde richting de Hartkaiserbahn!

Hoi,
Wij willen in januari afreizen naar Ellmau.
Ik heb een kindje van 3 en van 6 dus zoek een strategische plaats voor een appartement.
Voor de kids dicht bij de verzamelplaats van de les en bij bobo’s mini club. Ik weet niet zo heel goed waar die zitten. Ik wil eigenlijk een appartement overal op loopafstand vandaan, wie kan helpen?

Kas op 24 nov. 2011 11:14

@gast371, en jou bijdrage aan dit boeiende onderwerp is?

Zo leuk het "kinderdorp" in Ellmau. Mijn kids vonden het helemaal geweldig. Er is ook veel te doen voor ze. Vooral een rondje op de snowtubes is favoriet ;-)

@gast371, en jou bijdrage aan dit boeiende onderwerp is?

Gast642 op 11 jan. 2013 15:42

Stakker

@gast226, als je niets te melden heb houd dan lekker je m…l ik vroeg een normale vraag

Wij willen in febr. 2013 afreizen richting ellmau, en zitten aan de auer bichl!
Is dat een beetje te doen om met de kinderen bij de skischool en hartkaiserbahn
te komen!

Plaats een reactie