wij zoeken 3 dames in Westendorf

Dit onderwerp gaat over de bestemming Westendorf

Hey wij zijn op zoek naar de 3 dames uit regio Enschede, jullie waren op 2 februari in gerry’s inn, W jullie waren 2 zussen en 1 vriendin, die bij justitie werkt, herken je jezelf?? reageer aub!

Ik vind het steeds gezelliger worden bij Wintersporters…

           Succes mannen!!

:D
Weet je dat wel zeker?
Vanaf een bepaalde toestand ga je je ook dingen inbeelden…

Hmm, is een van jullie kerels zwanger?

Addict.

Tja zal je altijd zien he, kom je terug van de wintersport… word je smorgens misselijk, chagereinig, voor de zekerheid even een clearblue halen en ja hoor staat er zo’n smiley op…

Nu maar hopen dat Robbert ten Brink ook meeleest…All you need is … :)

kijk eens op weeweeweepuntboerteunpuntcom :)

Telefoonnummer en dontcontactme@hotmail.com werkt niet?

Hmm, is een van jullie kerels zwanger?

Erik-Jan op 6 mrt. 2012 18:56

haha +1

Hmm, is een van jullie kerels zwanger?

Erik-Jan op 6 mrt. 2012 18:56

Bij deze genomineerd voor beste reactie seizoen 2011/2012!

MAND!

Zie maar dat de situatie niet in jullie gezicht ontploft ;-)

Telefoonnummer en dontcontactme@hotmail.com werkt niet?

RonaldTD op 7 mrt. 2012 09:31

Voor deze dan ook maar een nominatie :-)

Maar ik wil het hele liefdesverhaal horen! Want na een maand realiseerde jij je ineens dat je de ware was tegen gekomen? ;)

Serfaus

Druiper?

Lancering van de Wintersporters Bouquetreeks

De admini’s van wintersporters.nl/be hebben het nog steeds erg druk met het uitbreiden van wintersporters.nl:

… razend druk op Wintersporters HQ. Afgelopen weken hebben we een iPad magazine gelanceerd en daarnaast ook nog eens een iPhone/Android app. Verder hebben we natuurlijk dagelijkse bezigheden, zoals het op orde houden van het forum, en nog wat ‘geheime’ projecten.

Zo lang we dus nog geen tijd hebben om ons idee voor het forum, waarmee de Stube weer meer aandacht kan krijgen, zal het dus even wat rustiger zijn al hier. Maar wees niet bang, we gebruiken onze tijd nuttig. We duiken elke dag om 15:00 de apres-ski in. …

Yo-han op 24 nov. 2011 00:02 in U vraagt, wij bouwen

Nu weet ik uit eerste hand dat één van die geheime projecten het uitbrengen van de iPad Wintersporters Bouquetreeks is. Rogier is met zijn Sandra druk met het concept in de weer geweest. Alleen is het wel handig als er iemand aandachtig naar de spelling kijkt;)

null

Ik denk dat de dames vast nog wel even willen reageren ;-)

Alleen is het wel handig als er iemand aandachtig naar de spelling kijkt;)

Paul E op 7 mrt. 2012 17:59

Moeha, ik nomineer deze!

Geek, Snowboarder, iPhone developer

https://www.wintersport.nl/forum/topic/59807 ze zijn ook al naar jullie op zoek;)

Paul (C I) E heeft weer de Sherlock uitgehangen. Wat een geweldige scoop. Die Bouquetreeks gaat me de zomer doorhelpen. Waar kan ik een iPad kopen?

Paul (C I) E heeft weer de Sherlock uitgehangen. Wat een geweldige scoop. Die Bouquetreeks gaat me de zomer doorhelpen. Waar kan ik een iPad kopen?

Martijnski op 7 mrt. 2012 19:50

of bedoel je Paul E(CI)?!? voor al uw boeken :-)

euh... doen!?

Antoine, +1 :D

ff denken hoe zeg ik dit :

raar

en ken ik een playbook versie bestellen :-)

"…" Bij deze genomineerd voor beste reactie seizoen 2011/2012!

Yo-han op 7 mrt. 2012 10:55

mijn stem heeft ie ook

Plaats een reactie