apreski

Dit onderwerp gaat over de bestemming SkiWelt Wilder Kaiser - Brixental

Hoe is de apreski in de piste. En in het dorp???

In het hoog seizoen kan het best iets voorstellen, maar als je het betere werk zoekt kun je beter naar de buren gaan.Westendorf of Kirchberg.

niet roetsjen maar skieen

Hoe is de apreski in de piste. En in het dorp???

In het hoog seizoen kan het best iets voorstellen, maar als je het betere werk zoekt kun je beter naar de buren gaan.Westendorf of Kirchberg.

Welk dorp in Skiwelt Wilder Kaiser-Brixental bedoel je eigenlijk, ik ging er vanuit dat je Brixen im Thale bedoelde maar het zou ook een van die andere plaatsen kunnen zijn. Going-Elmau-Scheffau-Soll-Itter-Hopfgarten.

niet roetsjen maar skieen

Londener Kirchberg! http://www.londonpub.at/

Skiën. What else.

Westendorf moet sowieso halverwege de oefenweide eens bij Gerry’s Inn gaan kijken. Ga er wel vanuit dat je daar met de benen buiten hangt :-)

Mag ik een aanvullende vraag stellen? Ik ben eigenlijk benieuwd welke apres ski tenten de minste Nederlandstalige muziek draaien? Ik vind apres ski-en hartstikke prima, maar ben dan wel op Duitstalige meezingers. Waar kun je dat het beste vinden in Westendorf of evt de nabije dorpen?

Mag ik een aanvullende vraag stellen? Ik ben eigenlijk benieuwd welke apres ski tenten de minste Nederlandstalige muziek draaien? Ik vind apres ski-en hartstikke prima, maar ben dan wel op Duitstalige meezingers. Waar kun je dat het beste vinden in Westendorf of evt de nabije dorpen?

Jelmer op 2 jan. 2013 13:15

In Westendorf is het moeilijk iets niet nederlands te vinden. Maar je zou de Wunderbar of de Kibo bar kunnen proberen. In de andere dorpen weet ik niet zo goed hoe de apres ski is.

westendorf apresski sucks, dikke hollandse artiesten en veel sigeuner volk
Ellmau leuker

In Westendorf vind je bijna geen ‘Leuke apres ski’ als je echte Apres ski wil, dwz Duitstalige krakers, alleen Hollandse pseudo-apres ski ! Daarvoor moet je naar andere dorpen gaan in het gebied : idd Ellmau bv.

Er zijn drie leuke apres skibars in Westendorf

•Apres ski bar Moskito
•De Karat bar
•Gerry’s Inn.

Over het algemeen vind je er veel Nederlanders, maar is het wel gezellig.

Waar zou je in Ellmau de Duitse apres ski moeten vinden? Fabels is ook alleen maar Nederlands en Memory pub is vergane glorie.

Wat verwacht je van de apres ski ? Circus met de benen naar buiten is Gerry’s inn.
Meestal zit ik aan het eind van de dag in Westendorf in de Dorfer, geen dansende mensen op de bar maar wel sfeervol en met gemengder :)

Plaats een reactie