skipas 6 daagse

Dit onderwerp gaat over de bestemming SkiWelt Wilder Kaiser - Brixental

Blokkeren skip LET OP.
Na twee dagen skien ging mijn vrouw skien met de 6 daagse pas waar ik 2 dagen mee geskied had. Toen ze incheckte bij de lift werd hij geblokkeerd omdat de pas voor 1 persoon geldig is kzooi!
We moesten een noeuwe pas kopen…

ja. en dan? zo zijn de regels.

Het werkt via foto"s iedere lift die je in stap word er een foto gemaakt van je gezicht zodra je incheckt

Lekkers als je een kind hebt waar je op moet passen… En als afgelopen jaren daar nooit problemen mee zijn geweest. En stond in een rij mrt mrnsen met het zelfde probleem oostenrijkers en duitsers…

rr rs rl rrn trprc rvrr drt frnrmrrn :-)

Want goed gewaxt verhoogt je (glij)plezier!

Lekkers als je een kind hebt waar je op moet passen… En als afgelopen jaren daar nooit problemen mee zijn geweest. En stond in een rij mrt mrnsen met het zelfde probleem oostenrijkers en duitsers…

Gast335 op 8 jan. 2013 16:01

Dat is toch niet het probleem van de lift maatschappij. Het staat volgens mij zelfs op de pas, persoonlijk of niet overdraagbaar ofzo

Hier is al eerder een discussie over geweest.

Had je deze moeten pakken.

http://www.skiwelt.at/de/skiwelt-familienkarte-1-karte-fuer-…

Goed dat je het meldt. Ze controleren dus wel degelijk…

je gaat toch ook niet met het sportschoolabonement van je vrouw naar de sportschool, oftwel jammer dan

Wel lullig als je 's ochtends per ongeluk de pas van je vrouw in je jas stopt en zij de jouwe. Twee geblokkeerde passen…

Gewoon je pas in skijas laten zitten, vergis je je ook niet.

Of je moet meerdere ski jassen hebben

En voortaan gewoon lekker met je vrouw gaan skien, even tijd voor elkaar
De te kleine kinderen hebben niks aan een wintesport vakantie en die
van jullie kan ook niet optimaal zijn als je appart moet gaan skien.

Laat de kinderen(als de mogelijkheid er is) fijn bij opa en oma, vanaf een jaar
of 5/6 wordt het voor de kids ook leuk de wintersport

Een ervaren moeder ha ha

Deze ochtend voor de eerste keer in de dolomieten, werd ons bij de eerste lift vriendelijk verzocht onze skipassen te wisselen.
Ik had de pas van mn vrouw en omgekeerd in de jas zitten.
Op de pas staat een m of f vermeld wat dan weer voor male of female staat, je moet het maar weten :-)

Hoge bomen........lange latten!

Toch zouden de gebieden wel wat meer mogen meedenken in deze ‘problemen’ wanneer je inderdaad omstebeurt zou willen gaan skieen. Ikzelf zou dan best bereid zijn iets meer te betalen (hoewel waarom eigenlijk we gebruiken niet meer ofzo…) voor een combinatiepas. Het is wel heel erg commercie allemaal …

Hanjo, deze mogelijkheid is er ook in het brixental. Staat ook in het eerder geposte topic.

2 weken terug nergens last van gehad.
Kon gewoon skipassen wisselen.

Übung macht den meister!!!

Plaats een reactie