hollander/belg skiet door na ongeluk

Dit onderwerp gaat over de bestemming Warth - Schröcken

Een nederlandstalige man is doorgeskiet in Warth na een ongeluk veroorzaakt te hebben.

http://www.vol.at/fahrerflucht-nach-ski-unfall/3178387…

Dan help je dat meisje toch, krijg je misschien nog het nummer ;)

Wanneer presenteert Rogier eens een skiverslag in het Frans?

http://www.vol.at/skifahrer-mussten-mit-hubschrauber-geborge…

Hollanders maken zo een goede indruk. Sukkels!!!

Die laatste figuren had ik gewoon laten staan op de piste, of in elk geval nog een paar uurtjes laten zweten. Sukkels idd.

Tja …
Maar ja, Nederlanders staan nu eenmaal bekend om de arrogantie dat zij zich in de positie wanen hun eigen regels te bepalen onder het motto: Ik bepaal zelf wel wat ik doe, daar heb jij toch geen last van.
Je komt ze overal tegen, niet alleen in de sneeuw, ook op de weg (vooral in Duitsland) en op het water.

Sorry hoor, maar ik vind dat zo’n onzin-reactie! Je kunt hetzelfde zeggen van Engelsen, Russen, Fransen, Duitsers en ga zo maar door…
We hebben allemaal wel onze ervaringen, maar om dan te generaliseren?!? Blijf bij je zelf. Pffff…

http://www.vol.at/skifahrer-mussten-mit-hubschrauber-geborge…

Hollanders maken zo een goede indruk. Sukkels!!!

Dennis op 24 feb. 2012 20:21

als ’ oud’ achterhoeker kleine muggenzifter-regel er aan toe voegen…
Holland is maar 2/12de deel van Nederland. Wonen wel veel mensen (meer dan 2/12), maar als je doelt op dat dat de mensen zijn die zo arrogant zijn kan ik het misschien nog snappen. De overige 10/12 (dat is dus overige provincies) en dus Nederlanders, zijn misschien minder arrogant :-)

euh... doen!?

Achterecke??

Dat is toch Duitsland??

Wordt toch eens tijd dat iedereen, dus ook alle niet Nederlanders, de piste regels eens verplicht gaan leren. Klinkt misschien raar maar voordat je skipas koopt krijg je een A4tje met daarop de 10 piste regels, even lezen en tekenen aub! En even lezen bedoel ik echt lezen.
Ook vergeten veel lesgevers deze regels te melden aan hun leerlingen, het zijn toch wel belangrijke regels.
Wie skiet er onderons zonder paspoort of rijbewijs? Deze ligt vaak in het app in de kluis… Maar je bent wel verplicht deze te laten zien als je erom gevraagd wordt.

Nog even en we mogen weer!

google eens op ‘jas zwart oranje’ (zoals de omschrijving in het stukje op Vol.at)

de enige die echt voldoet aan de omschrijving is deze:

null

een motorjas.
Aan het profiel zou kunnen toegevoegd worden dat de dader mogelijk een motorrijder is…

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Zullen we hier even niet iedereen over één kam gaan scheren? Het feit dat er veel Nederlanders op Geert Wilders stemmen, ontkracht nog niet de stelling dat er méér mensen zijn die de kwal uitkotsen!

Bedankt, einde discussie graag!

PS, ik heb me de linkjes bespaard.

Vrijdag 3 Feb naar Belle Plagne met Sunweb!!!

Frank, even niet zo netjes politiek correct aub. Het gaat meer om algemene reputatieschade die door de minderheid wordt veroorzaakt (net zoals Wilders idd!)

Plaats een reactie